Ostandari Golestan 15 Shاخبار گلستان-تورکمن​نيوز- استاندار گلستان گفت: فلسفه وجودی احزاب را نقد مستمر در راستای رشد جامعه بیان کرد و گفت: احزاب باید هم پای مطالبات مردم حرکت کنند وامروز یکی از مهمترین مطالبه‌ها ایجاد اشتغال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از استانداری گلستان، حسن صادقلو شامگاه سه شنبه در نشستی با نمایندگان احزاب، تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان تصریح کرد: احزاب برنامه‌‌های پیشنهادی خود را در راستای ایجاد اشتغال ارائه نمایند و در جهت حل مشکلات مردم به مدیریت استان یاری رسانند.
وی؛ توجه به روحیه حزبی را مهم بیان کرد و افزود: باید آسیب شناسی جدی در حوزه احزاب اصلاح طلب و اصولگرا صورت گیرد و برای نجات برخی موضوعات در جامعه وزن توجه به نگاه حزبی را افزایش دهیم.
استاندار گلستان یادآور شد: تعدد احزاب اگر به معنای تعدد تفکر و اندیشه باشد، مفید بوده و اگر زمینه ساز گروه گروه شدن جامعه باشد ،موضوع خوبی نیست.
به گفته وی؛ تنویر افکار عمومی باید با همت جمعی انجام شود و بسیاری از موضوعات در موقعیت مکانی و زمانی خاص خود تحلیل گردد.
در این جلسه نمایندگان احزاب و فعالان تشکل‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گلستان دغدغه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف استان با استاندار مطرح کردند.

گروه خبر تورکمن​نيوز

https://telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون تب برفکی دام‌ها در گنبدکاووس

رشد ۱۲.۵ درصدی تولید ناخالص داخلی کشور در سال ۱۳۹۵

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت تکریم شهدای منا در مسجد قائمه گن

گوجه‌فرنگی ایران در بازار قطر کیلویی ۵هزار تومان/ خیار ۴۵۰۰

مادر دوقلو‌ها در اتاق عمل سوخت/حوادث پزشکی تا چه زمانی ادامه

همایش معرفی نرم‌افزارهای «معماری، عمران، تاسیسات» در دانشگاه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram