Rahian Nour 19 Eاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز: کاروان راهیان نور دانشجویی متشکل از 225 دانشجوی دختر مراکز آموزش عالی شهرستان گنبدکاووس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  این کاروان فرهنگی با پنج دستگاه اتوبوس و با بدرقه برخی روسای دانشگاه‌ها و خانواده‌های دانشجویان ازمحل دانشگاه گنبدکاووس به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور اعزام شد.
به گفته دکتر حسین گلچینی رئیس دانشگاه گنبدکاووس، مدت سفر کاروان راهیان نور ویژه دانشجویان دختر 6 روز می باشد که از مناطق جنگی و عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.
وی با بیان اینکه از 225 دانشجوی دختر اعزامی تعداد 88 نفر از دانشجویان دانشگاه دولتی گنبدکاووس هستند، افزود: فردا صبح نیز کاروان دانشجویی پسران با حدود 130 نفر و سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند که 36 دانشجوی آن از این دانشگاه می‌باشد.
شهرستان گنبدکاووس با جمعیت 380 هزار نفری واقع درشرق استان گلستان، دارای 9 دانشگاه و موسسه آموزش عالی دولتی و غیردولتی است که حدود 20 هزار دانشجو در آنها مشغل به تحصیل هستند./ایرنا

مطالب مرتبط:

مصرف کنسرو غذاها منجر به مشکلات قلبی و دیابت می‌شود

حضور حماسی روزه‌داران شرق گلستان در راهپیمایی روز قدس با فری

بیش از 12 کیلو تریاک در گالیکش کشف شد

گلشیفته فراهانی در ورود به کشور بازداشت شد!/توضیح ناجا

شمارش معکوس برای معرفی آیفون ۸ و عملکرد ضعیف فاکسکان در فصل

تحویل عقاب مصدوم به محیط زیست گلستان و رهاسازی 2 بهله

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram