N Khabari Aqqalaاخبار آق‌قلا- تورکمن نیوز: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان در گرگان گفت: کنگره ۶۰۰ شهید اهل سنت در آق قلا برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از پایگاه خبری ترکمن‌های ایران؛ سردار رحمت الله صادقی در ادامه نشست خبری خاطر نشان کرد: مباحث اجرایی برگزاری این کنگره که۱۷ آذرماه امسال در آق قلا برگزار می شود و یکی از برنامه های اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان است با مسولیت فرمانداری شهرستان آق قلا پیگیری خواهدشد.

دبیرکل اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در ادامه به جمع آوری آثار و خاطرات 4 هزار شهید استان گلستان اشاره کرد و افزود: تیم کارشناسی جمع آوری آثار و خاطرات شهدا با دقت کارشناسی زیاد و با اطلاعات گیری از خانواده های شهدا و همرزمان شهدا در مدت دو سال این منابع بسیار غنی را جمع آوری کردند که مرجعی در زمینه ایثار و شهادت محسوب می شود.

وی تاکید کرد این آثار مرجعی است که قابلیت تجزیه و تحلیل فرهنگی و بهره برداری هنری را دارد و یکی از افتخارات بزرگ اجلاسیه به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه تصریح کرد: مجموعه این آثار تدوین شده و یا در مرحله تدوین است و به لطف خدا تا پایان سال جاری کامل و در پرتال خاص شهدا ذخیره گذاری خواهد شد تا در دسترس عموم قرار گیرد و همه از این ظرفیت استفاده نمایند.

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

پیام تشکر حسن صادقلو از حضور حماسی مردم در انتخابات

آسیب های جنسی در کودکان را جدی بگیریم

حقوق ماهانه زیر ۲ میلیون تومان در سال ۹۶ از مالیات معاف شد

شرکت تیم شهدای جلین در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

تخریب محیط زیست، منجر به افزایش بی‌سابقه دما در کشور شد

شکارچیان غیرمجاز قره غاز (باکلان) در دام محیط زیست گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram