Golestan TN09اخبار استان گلستان - تورکمن‌نیوز: معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: در عصر اطلاعات و رسانه ها هیچ موضوعی قابل کتمان نیست و مخفی کاری مسوولان فقط هزینه ها را افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، علی اصغر طهماسبی در برنامه مشترک چهارمین شورای اطلاع رسانی استان و کارگاه آموزشی با موضوع روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای افزود: مسوولان گلستان توجه داشته باشند که هیچ حیاط خلوتی در حوزه اطلاع رسانی برای خود قائل نشوند.
وی با بیان اینکه در عصر کنونی و با وجود ابزارهای نوین ارتباطی درز اطلاعات به راحتی اتفاق می افتد؛ ابراز داشت: بهتر است در چنین شرایطی با مدیریت اوضاع؛ همچنانکه اخبار و اطلاعات ارایه می شود با تدبیر از آسیب های احتمالی و بروز شایعات جلوگیری کرد چراکه عده ای همواره در کمین فرصت برای تخریب، سوء استفاده و بزرگنمایی نکات منفی هستند.
رییس شورای اطلاع رسانی گلستان گفت: بهتر است فضای اطلاع رسانی به گونه ای باشد که همچنانکه انتقادهای سازنده مطرح می شود، بستر کار مبتنی بر توسعه استان و کشور فراهم باشد.
طهماسبی با بیان اینکه توسعه فرهنگی مقدمه هر توسعه ای است؛ خاطرنشان کرد: این مهم نیز با داشتن رسانه پویا ممکن است و اینچنین رسانه ای نیز نیازمند نیروی انسانی آگاه و هوشمند می باشد.
وی ابراز داشت: کشور منابع خوبی دارد و باوجود برخی مشکلات عملکردها نیز در مجموع خوب است اما خروجی و انعکاس آن در جامعه مطلوب نیست که برای رفع این نقص نیازمند انسان توسعه یافته و رسانه قوی هستیم.
معاون سیاسی استاندار گلستان تصریح کرد: در دنیای ارتباطات افرادی موفق و برنده هستند که از اخبار و اطلاعات به خوبی استفاده می کنند.
گفتنی است در کارگاه آموزشی با موضوع روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای که به همت روابط عمومی استانداری گلستان برگزار شد؛ مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان، بخشداران و مسوولان روابط عمومی فرمانداریهای 14 گانه نیز حضور داشتند.
سخنرانان این کارگاه آموزشی محمد مهدی کرمانی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان؛ علی نصیبی مدیرکل دفتر روستایی استانداری و طبرسا یکی از مدرسان دانشگاه بودند./ایرنا

با کانال تلگرامی  « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

نشست رئیس داوطلبان هلال احمر کشور با خیرین و مسئولین هلال اح

بعد از سوء مدیریت؛ مربیان سفارشی کمر والیبال استان و گنبد را

ورزشکاران استان گلستان ۷۲ مدال آسیایی و جهانی کسب کردند

گروه بندی و برنامه مسابقات المپیاد ورزش گلستان رشته فوتبال آ

زلزله 3.9 ریشتری شمال و غرب گلستان را تکان داد

گزارش تصویری جشن هواداران حسن روحانی در شهر گنبد کاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram