Kolahbardari 5 Eاخبار اجتماعی-تورکمن‌نیوز: مسئول پلیس فتا انتظامی گلستان در خصوص کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک یا تماس تلفنی توسط افراد سودجو و مجرم به شهروندان گلستانی هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سروان وحید صاحبکاران اظهار داشت: در چند سال گذشته برخی از کلاهبرداران از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی اقدام به اغفال شهروندان کرده و با هدایت افراد پای دستگاه‌های خودپرداز اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب آنان کرده‌اند.

وی افزود: در یکی از موارد اخیر افرادی با شهروندان گلستانی تماس گرفته و اینچنین بیان می‌کنند که سیم کارت شما در قرعه کشی انجام شده توسط یکی از اپراتورهای تلفن همراه  برنده جایزه نقدی یا سفر عتبات عالیات شده یا با استفاده از عناوینی مانند برقراری تماس از برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مانند "رادیو جوان" اعلام برنده شدن فرد در این برنامه و غیره و استفاده از احساسات مردم و بکارگیری شیوه‌های مختلف مالباخته را پای دستگاه خودپرداز کشانده و با وعده‌های دروغین اقدام به برداشت وجوه از حساب افراد به صورت کارت به کارت یا تغییر رمز دوم و برداشت اینترنتی یا سوء استفاده از حساب آنها می‌کنند.

مسئول پلیس فتا انتظامی گلستان تصریح کرد: همچنین برخی افراد سودجو و کلاهبردار نیز با سوء استفاده از عدم آگاهی شهروندان با ارسال پیامک و تماس تلفنی و اعلام تبریک به مناسبت‌های گوناگون مانند اعیاد و ایام خاص و اعلام برنده شدن آنان در این ایام با استفاده از الفاظ  فریبنده افراد را اغفال کرده اند.

وی اظهار کرد: این افراد عنوان می‌دارند برای ارسال جایزه به درب منزل باید مبالغی جهت پرداخت هزینه پستی واریز شود که در صورت واریز مبلغ از سوی مالباخته ارتباط تلفنی قطع شده و به هیچ وجه جواب‌گویی انجام نمی‌شود.

مسئول پلیس فتا گلستان از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکلی در فضای مجازی جهت دریافت مشاوره با شماره تماس های 21822967 و  21822943 تماس حاصل کنند./تسنیم

مطالب مرتبط:

تخلف در انتخابات شهردار گرگان

زنگ خطر خالی شدن سفره‌های آب زیرزمینی در گلستان

آمادگی شرکت هلندی برای ارائه فناوری بسته بندی وتجارت میوه با

مانور استانی خاموشی برق هشتم آبان در گنبدکاووس برگزار می‌شود

سود گازی ترکیه در جیب ترکمنستان از حساب ایران

استاندار گلستان: رشد گرگان تعیین کننده توسعه استان است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram