Takhrib TurkmensNews 2اخبار بندرترکمن‌- تورکمن‌نیوز: تخریب چند واحد تولید وفروش انواع مبل خانگی در سویجی‌وال (سیجوال) شهرستان بندر ترکمن خبرساز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، از بندرترکمن؛ صبح  روز گذشته اداره راه و ترابری بندرترکمن با حکم دادگاه قضایی چند واحد تولید مبلمان خانگی واقع در جاده "بندرترکمن - گرگان در جنب محور سویجی‌وال" را با نظارت ماموران نیروی انتظامی تخریب کرد.

ماجرای شکوائیه‌ی اداره راه و ترابری بندرترکمن ازکارگاه‌های تولید و فروش مبل خانگی که از ابتدای سال جاری بر سرزبان‌ها بود سرانجام با تخریب چند واحد تولید و فروش مبل خانگی پایان یافت که احتمالا پیامد‌های بعدی نیز به دنبال خواهد داشت.

اداره راه و ترابری شهرستان بندرترکمن با این بهانه که واحدهای تولیدی در داخل حریم جاده فعالیت می‌کنند اقدام به پیگیری موضوع کرده است.

Takhrib TurkmensNews 3

روز گذشته و امروز کابران فضای مجازی روی این قضیه متمرکز شده بودند. پاره‌ای ازکابران, اعضای شورای روستای سیجوال را به دلیل عدم ورود تاثیرگذارشان به مساله مقصر می‌دانند.

افراد مطلع می‌گویند اداره راه وترابری بندرترکمن برای پیگیری قضایی مطلب هیچ توجیه مناسبی نداشته وحتی یک مورد شکایت مردمی دراین خصوص به ثبت نرسیده است.

به گزارش خبرنگار تورکمن‌نیوز: سازندگان مبل مدعی شدند دست کم 100 نفر کارگر در مجموعه کارگاه‌های تولید مبل جنب جاده ی یاد شده مشغول به کارهستند و درصورت بسته شدن این کارگاه‌های تولیدی, بسیاری از کارگران بیکار می‌شوند.

موضوع پیگیری منجر به اقدام اداره راه وترابری بندرترکمن درابتدای سال جاری با ورود نماینده حوزه غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی به پرونده موقتا مسکوت ماند تا اینکه طی جلسه برگزارشده در شورای تامین شهرستان ترکمن به تاریخ بیست وهفتم آبان ماه تصمیم گرفته شده است تا نسبت به تخریب واحدهای تولیدی اقدام عملی صورت گیرد.

Takhrib TurkmensNews 1

براین اساس مشاوررسانه‌ای نماینده حوزه غرب موضوع تخریب واحدها را به اطلاع وی رسانده است.

رامین نورقلی‌پور در گفتگوی تلفنی با خبرنگار تورکمن نیوز اظهار داشت: صبح روز گذشته پس از تایید شدن جریان تخریب واحدهای تولید مبل با فرمانداری, اداره اطلاعات و اداره راه و ترابری شهرستان ترکمن صحبت‌های لازم را انجام داده و در نوبت سرکشی موضوع را مورد پیگیری جدی قرارخواهد داد.

خبرنگار: طاهر جانی                    انتشار دهنده: یاشار نیازی

مطالب مرتبط:

افزایش 40 درصدی پوشش خدمات تخصصی سرپایی در گلستان

ممنوعیت تبلیغ «پدیده شاندیز» در رسانه‌ها

دیوارنشینی ایرانی‌ها در بازی با چین بازتاب جهانی داشت

فرماندار ویژه گنبدکاووس: هزار تعرفه رأی در گنبدکاووس مصرف‌ ش

تصاویر زیبا از جشن اقوام در شهرستان بندر ترکمن

پروانه عادی شکار پرندگان وحشی در گلستان صادر می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram