×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

karimi 20fاخبارانتخابات-تورکمن‌نیوز:   معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: مشارکت بانوان در ثبت‌نام انتخابات شوراها نیز بیش از ۵۰ درصد نسبت به دوره قبل بود که این برای متولیان بسیار ارزشمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه تجلیل از دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: پروسه انتخابات، پروسه بسیار مهم، حساس و تاثیرگذار است و نقطه عطفی برای نظام جمهوری اسلامی چه در ایران اسلامی چه در جهان و منطقه خواهد بود.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به همکاری دفاتر پیشخوان دولت در زمان ثبت نام گفت: دفاتر پیشخوان با یک نظم و انضباط خاص از کاندیداهای شورای شهر و روستا ثبت‌نام کردند و بیشترین درصد ثبت نام در این دفاتر صورت گرفت که نشان از تعامل و همکاری شما و اعتماد مردم و اعتبار اجتماعی شما است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه 50 درصد جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می‌دهد، مشارکت بانوان در ثبت نام نیز بیش از 50 درصد نسبت به دوره قبل بود که این برای متولیان بسیار ارزشمند است.

کریمی افزود: شهرستان گنبدکاووس در استان از شان و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و در معادلات کلان استانی تاثیرگذار است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه فرایند ثبت‌نام در شرایط آرام و فضای صمیمانه بدون هیچ‌گونه حاشیه انجام شد و شما کمک بزرگی در فرایند ثبت نام به مجریان انتخابات داشتید که وجود چنین فضایی سبب شد تا اعتماد مردم به مجریان انتخابات بیشتر شود.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به رتبه برتر استان در کشور در انتخابات گذشته خاطر نشان کرد: کسب رتبه برتر در کشور توسط استان گلستان نشان از اعتماد و اعتقاد مردم به نظام جمهوری اسلامی و سلامت انتخابات و مجریان انتخابات است.

کریمی اظهار داشت: امید داریم با برگزاری انتخابات قانونمند و سالم بتوانیم اعتماد و اعتقاد مردم را به نظام افزایش داده و با مشارکت حداکثری از آرا مردم صیانت و مراقبت کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری ویژه گنبدکاووس هم در این مراسم اظهار داشت:با توجه به پیش‌بینی افزایش شمار ثبت نام در شورای شهر و روستا، دفاتر پیشخوان شهرستان را برای ثبت‌نام آماده کردیم.

فرهاد شیبک افزود: ظرفیت مناسبی در دفاتر برای ثبت نام و ایجاد اشتغال ایجاد شد و 25 دفتر پیشخوان در زمان ثبت نام آماده ثبت نام از کاندیداها بودند که از این تعداد 17 دفتر توانست بیشترین ثبت نام را انجام دهد./تسنیم

مطالب مرتبط:

اجرای طرح راهداری تابستانه در ۳۰۰۰ کیلومتر از راه‌های گلستا

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان منا در گنبد کاووس برگزار شد+سخنرا

كشف 9 فقره زمين‌خواري به ارزش افزون بر 30 ميليارد ريال در گل

مقاله یک دیپلمات در رابطه با عصر ترامپ

تیم فوتبال I.T.S گنبد با اختلاف یک گل در مقابل دلند الکتریک

قائم پناه: ترکیه دنبال ائتلافی جداگانه در سوریه نیست

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram