QolamReza Karimiاخبار گنبدکاووس- تورکمن‌نیوز: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گنبدکاووس، گفت: 11 شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیرقانونی پرندگان مهاجر در حوزه این شهرستان می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، غلامرضا کریمی افزود: از این شکارچیان متخلف که توسط ماموران یگان حفاظت محیط زیست گنبدکاووس در چند روز گذشته دستگیر شدند، 9 قبضه اسلحه شکاری و 11 قطعه پرنده شکار شده از گونه اردک و باقرقره شکم سفید، کشف و ضبط گردید.
وی با بیان اینکه شکارچیان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی این شهرستان تحویل شدند، اظهار داشت: به دلیل احتمال شیوع بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان، تا اطلاع ثانوی هرگونه شکار پرندگان مهاجر در تالاب ها و حاشیه آن ممنوع است.
کریمی اضافه کرد: هم اکنون نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری ماموران هنگ مرزی اترک گلستان به منظور کنترل شکار غیرمجاز پرندگان مهاجر و پیشگیری از شیوع بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان درمحل تالاب ها و آبگیرهای منطقه حضور دارند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان، دارای سه تالاب بین المللی درقسمت شمال این شهرستان است که همه ساله درفصل زمستان پذیرای هزاران پرنده مهاجر از شمال سیبری می باشد./ایرنا

مطالب مرتبط:

تأکید معاون استاندار به رعایت موارد بهداشتی در نوروزگاه گنبد

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی گلستان: ۱۰ جایگاه سوخت جدید در گلس

کسب موفقیت در مسابقات تایلند/دعوت والیبالیست‌های ساحلی گلستا

همایش طب پیشگیری و ارتقای سلامت در گاز گلستان برگزار شد

100هزار تومان ناقابل اضافه حقوق کارمندان در سال 94

مسابقات اسب‌دوانی کورس تابستانه در هفته دوم بندرترکمن برگزار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram