tamrinat akhar sal 94 01تورکمن نیوز- اخبار والیبال: آخرین هفته تمرین تیم ملی ب والیبال ایران برای بازی‌های انتخابی المپیک در سال 94 از روز (شنبه) آغاز شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، سومین هفته و آخرین هفته تمرین تیم ملی والیبال در سال 94 از ساعت 11 روز (شنبه) در سالن والیبال فدراسیون آغاز شد و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.
در تمرین نوبت صبح شنبه 17 بازیکن شرکت داشتند و به مدت دو ساعت و 30 دقیقه تمرین فشرده ای را زیر نظر خوان سیچلو مربی تیم ملی پیگیری کردند.
همانند هفته‌های اول و دوم، برنامه تمرینات بر روی برد سالن نوشته شده بود و شروع تمرین با گرم کردن بازیکنان بود. تمرین تکنیک های مختلف والیبال از جمله سرویس، دریافت، اسپک، پاس و دفاع از محورهای مهم تمرین بود.
همچنین بازیکنان به نوبت به سالن بدنسازی می رفتند و تمرینات وزنه خود را نیز در آنجا پیگیری می کردند.
مجتبی شبان، علی نودوزپور، مهدی رنجبر، مصطفی حیدری، جواد حسین آبادی، اسماعیل مسافر، جواد حکمتی ،مصطفی باقری، رسول آقچه لی ،علیرضا بهبودی، علی عابدینی، رحمان داوودی، مصطفی شریفات، محمد طاهر وادی، میکائیل تاجر و محمدرضا موذن بازیکنان حاضر در این مرحله از اردوی آماده سازی هستند.
تمرینات آمادگی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک در دو گروه الف و ب برگزار خواهد شد که گروه الف کار خود را از هشتم فروردین ماه 95 آغاز خواهد کرد.
امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، خوان سیچلو به عنوان مربی و محمد ترکاشوند، ناصر شهنازی، عظیم جزیده، جواد مهرگان، منوچهر جواهری، مهدی هاشمی وعلی تاجدینی به عنوان مربیان حاضر در اردو در این مرحله از تمرینات ملی پوشان را همراهی کردند.
این اردو از چهارشنبه شب تعطیل می‌شود و اردوی جدید از هشتم فروردین ماه سال جدید با ترکیب کامل که بعد از پایان لیگ برتر نفرات آن مشخص خواهند شد، آغاز می‌شود.

منبع: ایران والیبال

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews
برای عضویت کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط:

روحانی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد

درخشش گلستانی‌ها در چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولین

پیام استاندار به مناسبت قهرمانی تیم گلستان در مسابقات کشوری

مهاجم تیم فوتبال استقلال با ملی‌پوش والیبال بانوان نامزد شد+

ملی‌پوش والیبال ایران حریفان سختی در المپیک داریم

بی احتیاطی و تصادف در جاده‌‌های گلستان مرگ یک کودک و یک موتو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram