jashn atefeha 01اخبار اجتماعی- تورکمن نیوز: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: امسال جشن عاطفه ها در استان با مشارکت خیران و متفاوت از سال های گذشته و بدون ایجاد پایگاه در روز 25شهریور ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، امان الله حسین پور در نشستی خبری، افزود: اطلاع رسانی برای جذب کمک های خیران به جشن عاطفه ها از اول شهریور با مراجعه چهره به چهره عاملان صندوق های صدقات و نیز مراجعه به صنوف مختلف و ادارات آغاز شده و این شیوه تا آخر این ماه ادامه دارد.
وی همچنین از برگزاری جشنواره در روز 25 شهریور در همه شهرستان های استان برای جمع آوری کمک های مردم به جشن عاطفه ها خبر داد و اضافه کرد: دعوت خیران برای مشارکت پر رنگ درجشن عاطفه ها امسال از طریق اعلام شماره حساب بانکی به آنها انجام شده است.
حسین پور حذف هزینه های برپایی پایگاه و قدیمی بودن شیوه قبلی جذب خیران را از دلایل تغییر در نحوه کمک به جشن عاطفه ها بیان کرد.
به گفته وی؛ سال گذشته حیران گلستانی شش میلیارد و 600 میلیون ریال به جشن عاطفه ها اهدا کردند.
وی درخصوص سرانه برآورد شده برای هر دانش آموز نیازمند جهت تامین لوازم تحصیل شامل کیف، کتاب، نوشت افزار و پوشاک، افزود: این نهاد برای تامین نیاز هر دانش آموز جهت آغاز سال تحصیلی، دو میلیون ریال اعتبار برآورد کرده است.
حسین پور گفت: خیرین می توانند از طریق شماره حساب 0102196459000 یا شماره کارت 6037691980008189 نزد بانک صادرات به نام کمیته امداد، کمک نقدی خود را برای جشن عاطفه ها، واریزکنند.

 

* توزیع 1500 بسته نوشت افزار میان دانش آموزان محروم گلستان
حسین پور از تفاهم نامه کمیته امداد و بسیج استان برای توزیع یکهزار و 500 بسته نوشت افزار میان دانش آموزان مناطق محروم گلستان نیز خبر داد.
وی افزود: در این تفاهم نامه قرار است هزینه تهیه نوشت افزار این عده از دانش آموزان در مناطق محروم استان به طور مساوی توسط کمیته امداد و بسیج سپاه استان تامین و بین آنان توزیع شود.

 

* 360میلیارد ریال اعتبار برای توانمندی خانوارهای زیر پوشش امداد
مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: امسال 360 میلیارد ریال اعتبار برای توانمند سازی خانوارهای واحد شرایط این نهاد در استان اختصاص یافته که 280 میلیارد ریال آن تسهیلات بانکی است.
وی افزود: تاکنون 110 میلیارد ریال این اعتبارات جذب و برای توانمند سازی خانوارهای واجد شرایط هزینه شده است.
حسین پور با قدردانی از همراهی بانک های عامل استان در امر توانمندسازی خانوارهای زیرپوشش این نهاد، همچنین از برگزاری جشن خودکفایی هفت هزار خانوار زیر پوشش در اواخر امسال خبر داد.
استفاده از ظرفیت پرداخت زکات گندم و جو در رفع محرومیت های استان و بستن تفاهم نامه برای ساخت یکهزار واحد مسکونی برای خانوارهای واجد شرایط با همکاری بسیج از دیگر گفته های مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان در این نشست خبری بود.
اکنون کمیته امداد گلستان به 60 هزار خانوار نیازمند در استان خدمات حمایتی ارایه می دهد./ ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

نماز عید سعید فطر در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد+عکس

مشکل کمبود آب زراعی در شهرستان آق‌قلا جدی است

اصلاح طلبان گلستان طی صدور بیانیه‌ای از عملکرد صادقلو انتقا

رییس دادگستری: شبکه‌های اجتماعی در گلستان رصد می شوند

خانه میکائیل تاجر بازیکن گنبدی و سرشناس والیبال ایران دزد زد

غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام شهر آق قلا برگزار ش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram