Maskan Mehrتورکمن نیوز اخبار نگین‌شهر: معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از آماده تحویل بودن تعداد 80 واحد مسکن مهر درنگین شهر در شرق استان خبر داد و گفت: سهم آورده متقاضیان این واحدها 150 میلیون ریال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، مرتضی یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسکن مهر نگین شهر از توابع شهرستان آزادشهر با 138 واحد در دو مرحله در حال احداث است که در مرحله نخست آن 80 واحد آماده و هم اکنون مراحل پایانی را طی می کند.
وی با بیان اینکه این واحدها تا سه ماه آینده تحویل می شود، افزود: بخشی از ظرفیت این طرح خالی بوده و متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به بنیاد مسکن آزادشهر نسبت به ثبت نام و تحویل مدارک اقدام نمایند.
یوسفی اضافه کرد: این واحدها بصورت ویلایی دو واحده با زیربنای 75 متر مربع برای هر واحد و دارای حیاط و پارکینگ می باشد و هزینه تمام شده هر مسکن 450 میلیون ریال می باشد.
وی تصریح کرد: از مجموع هزینه هر واحد 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی با کارمزد پایین و 150 میلیون ریال سهم آورده می باشد.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، نداشتن مسکن و زمین با کاربری مسکونی، استفاده نکردن از تسهیلات بانکی مسکن، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و سکونت حداقل پنج سال درحوزه شهرستان آزادشهر را از شرایط لازم برای بهره مندی از این واحدها برشمرد و گفت: شرایط فوق از سال 1384به بعد لحاظ می شود.
یوسفی با بیان اینکه هم اکنون عملیات نصب انشعاب آب، برق و گاز این واحدها در حال انجام است، افزود: واحدهای مرحله دوم طرح مسکن مهر نگین شهر نیز تا یک سال آینده آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.
نگین شهر از توابع آزادشهر در شرق استان گلستان واقع است و در سال 83 به شهر ارتقا یافت و هم اینک حدود 10 هزار نفر جمعیت، 700 هکتار وسعت و از مرکز این شهرستان نیز پنج کیلومتر فاصله دارد.
بزرگراه گنبدکاووس - آزادشهر از میان نگین شهر عبور می کند و طرح مسکن مهر این شهر نیز در فاصله کمتر از 50 متری این بزرگراه احداث شده است.

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

به پاسداشت محیط زیست تله فیلم «چشمه و گنجشک» در گنبد

هیچیک از سران افغانستان در اجلاس «اکو» شرکت نمی‌کنند

دستگیری باند خرده فروش مواد مخدر در علی آبادکتول

چندین کارخانه سیمان در کشور تعطیل شد

اردوی کشتی گیران نوجوان گلستان در بندرگز

پیروزی بردی محمدف در انتخابات ریاست جمهوری ترکمنستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram