×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Hamidi F05تورکمن نیوز- اخبار انتخابات گنبد: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس از رقابت 10 نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی دراین حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: شش نفر از نامزدهای حاضر از اهل سنت و چهار نفر شامل سه آقا و یک خانم نیز شیعه هستند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، محمد حمیدی گفت: از زمان اعلام رسمی اسامی نامزدها تاساعت 24 روز گذشته (چهارشنبه) تعداد 9 نفر به نام های 'عبدالرحیم پالیده، محمدتقی آبروش، اراز محمد حاجی قادری، نبی الله آخوندی، علی اکبر ابوذری، فرید عابدی، ابراهیم میرمرادی، بی بی سارا نازقلیچی و حسنعلی نقی پور' با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان اعلام انصراف نمودند.
حمیدی اضافه کرد: نامزدها می توانند امروز نیز انصراف دهند اما اسم آنان در اطلاعیه نهایی اسامی نامزدها خواهد آمد و تنها روی اسم آنان خط کشیده می شود.
رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس همچنین از آمادگی کامل ستاد انتخابات این شهرستان برای برگزاری انتخابات هفت اسفند خبر داد و گفت: امسال 183 شعبه اخذ رای در سطح این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است که 75 شعبه درشهر گنبدکاووس، 86 شعبه در بخش مرکزی و 22 شعبه در بخش مرزی داشلی برون می باشد.
وی، مجموع تعداد عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و پشتیبانی و انتظامی برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه این شهرستان را افزون بر چهار هزار نفر اعلام کرد و افزود: براساس آمار حدود 220 هزار نفر از شهروندان گنبدی واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که حدود 11 هزار نفر آنان رای اولی می باشند.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمن دوره مجلس خبرگان رهبری ازساعت هشت صبح هفتم اسفند در سراسر کشور آغاز و به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت.
حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان، یک کرسی نمایندگی درمجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبري انتخابات گلستان و ترکمن صحرا:
telegram.me/GolestanEntekhabat94
براي عضويت کليک و جوين کنيد

 

مطالب مرتبط:

کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در استان گلستان

اجرای طرح الگوی کشت در سطح استان گلستان راه مقابله با خشکسال

اجرای طرح ارزیابی سلامت جانبازان در گلستان

برگزاری همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت بازیافت در گ

احداث فرهنگ‌سرای شهر گنبدکاووس

دستگیری کلاهبردار 3 میلیارد و 600 میلیون ریالی در گرگان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram