khodro TN 01اخبار اقتصادي- توركمن‌نيوز:‌رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از سیر صعودی قیمت خودروهای وارداتی خبر داد و گفت : با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته، طی روزهای اخیر استارت افزایش قیمت در بازار وارداتی ها زده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سعید موتمنی اظهار داشت: با اعمال قانون جدید و عدم اجازه واردات به واردکنندگان متفرقه ، بازار وارداتی ها به تدریج با کاهش برخی از برندها مواجه شده و با عدم تعادل در بازار عرضه و تقاضا ، قیمت ها سیر صعودی یافته است.

وی تاکید کرد : قیمت اغلب خودروهای وارداتی ها با اعمال قانون جدید دولت در حذف واردکنندگان متفرقه ، به مرور زمان و کاهش عرضه در بازار ، با افزایش همراه شده است و پیش بینی می شود این روند نیز ادامه یابد.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران تصریح کرد: در صورتی که بخواهیم بازار خوبی داشته و شاهد ثبات قیمت در بازار باشیم ثابت باید بازار رقابتی باشد این در حالی است که با اعمال قانون جدید بازار وارداتی ها به تدریج بازار انحصاری گردیده و هر روز قیمت ها در بازار افزایش خواهد یافت.
موتمنی افزود: البته در تلاشیم تا مشکل واردات خودرو توسط نمایندگی های متفرقه حل شود پیش بینی در صورت رفع این مانع، طی ماه‌های آتی جریان واردات بهتر شود.
وی تصریح کرد: در صورتی که واردات خودرو در انحصار چند شرکت خاص قرار گیرد بی شک اختلاف قیمت زیادی را در بازار وارداتی شاهد بوده و در این بین تنها متضرر اصلی مصرف کننده خواهد بود.

قیمت برخی خودروهای وارداتی طی معاملات روز گذشته به شرح زیر است:

gheymat khodro 01

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: www.car.ir

مطالب مرتبط:

برگزاری هفته دوم کورس اسبدوانی پاییزه در گنبد

هفته چهارم لیگ برتر والیبال: تقابل دو بال ترکمن صحرا در آمل+

برگزاری هفته نخست کورس اسبدوانی بهاره آق قلا در گنبدکاووس

بهره برداری 31پروژه راهسازی همزمان با هفته دولت در گلستان

نشست هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی در ترکمنستان برگزار شد

بهره برداری از 38 طرح بخش آب استان گلستان در هفته دولت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram