RamazanAli Badliتورکمن نیوز- اخبار گنبد: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس از برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در روز جمعه هفته جاری و به مناسبت آغاز هفته بزرگداشت بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سرهنگ پاسدار رمضانعلی بادلی اظهار داشت: این مراسم ساعت هفت صبح روز جمعه 29 آبان از میدان 17 شهریور آغاز و تا آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع) ادامه می‌یابد.
وی هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت هفته بسیج و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین اعضای خانواده‌ها بالاخص نسل جوان دانست و افزود: با هدف تشویق خانواده ها به ورزش همگانی، جوایز ارزنده ای نیز با همکاری برخی ادارات و نهادهای گنبدکاووس تهیه شده است که به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.
سرهنگ بادلی با دعودت از عموم مردم گنبدکاووس برای شرکت در این مراسم بزرگ فرهنگی و ورزشی، اضافه کرد: در هفته بسیج (29 آبان تا 5 آذر) افزون بر 137 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی درسطح این شهرستان برگزار می شود.
شهرستان گنبدکاووس با افزون بر 325 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان و در فاصله تقریبی یکصد کیلومتری از مرکز این استان واقع است./خبرگزاری ایرنا

مطالب مرتبط:

مهیا شدن ۸۴ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در کلاله

هویت افراد مشخص نیست/کشف ۲ جسد در کردکوی

کارشناسان : درک و آگاهی دینی اعضای داعش در سطح پایین است

اعضای رسمی انجمن گؤرش کشور مشخص شد/ برگزاری مسابقات گؤرش جها

ملاقاتی بی‌ثمر؛ ترامپ اهرمی برای فشار به کمپانی‌های بزرگ تکن

در گلستان بیش از ۱۳۰۰ شعبه اخذ رأی برپا می‌شود

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram