Jalase Savarkaran 1تورکمن نیوز- اخبار سوارکاری گنبد: فرماندار ویژه گنبدکاووس از قطعی بودن برگزاری کورس بهاره در پایان این هفته خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، محمدحمیدی در نشست تخصصی بررسی مشکلات سوارکاری گلستان اظهار داشت: در جلسه فردا با مسئولان فدراسیون سوارکاری پیگیر مطالبات به حق متولیان سوارکاری خواهیم بود.

وی پیشنهاد کرد: یک کمیته 7 نفره متشکل از 3 نفر نماینده مالکان، یک مربی، چابکسوار، نماینده فرماندار و یک نماینده اداره ورزش و جوانان به فدراسیون سوارکاری که به‌صورت تخصصی مشکلات حوزه سوارکاری را بررسی کند تا آسیب‌های آن‌ها شناسایی و برای رفع آن اقدام شود.

فرماندار آق‌قلا هم در این جلسه معضل اصلی سوارکاری گلستان را مدیریت ناکارآمد اعلام کرد و خواستار حضور نماینده دائمی مالکان و مربیان در کمیته دوپینگ فدارسیون سوارکاری شد.

الیاس هیوه‌چی گفت: باید مدیریت مجموعه‌های سوارکاری گلستان از شرکت توسعه و نگهداری و تجهیز امکان ورزشی گرفته شده و به استان واگذار شود.

فیروزی فرماندار بندرترکمن نیز در این جلسه گفت: با مدیریت مجموعه‌های سوارکاری در تهران مشکلات رفع نمی‌شود و خواستار پیگیری مشکلات واگذاری مدیریت مجموعه های سوارکاری به گلستان توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.

بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم گفت: از طریق وزارت ورزش و جوانان پیگیر جدی اخذ مجوز واگذاری مسابقات به گلستان هستیم و در هر صورت مسابقات کورس بهاره را برگزار می‌کنیم.

در نشست تخصصی مشکلات سوارکاری گلستان که با حضور فرمانداران گنبدکاوس،  آق‌قلا  و بندرترکمن و مدیر‌کل ورزش و جوانان گلستان  و مالکان اسب، مربیان و چابکسواران در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه گنبدکاوس برگزار شد؛ مالکان و مربیان و چابکسوران، گران بودن هزینه نگهداری اسب، عدم پوشش بیمه چابکسواران، مدیریت ضعیف میادین سوارکاری، پیست های غیر استاندارد، قرنطینه اسب، عدم شفافیت دوپینگ، روشن نبودن درآمد و هزینه‌ها را عمده مشکلات سوارکاری گلستان اعلام کردند.

مسابقات کورس بهاره اسبدوانی قرار بود از جمعه هفته گذشته در گبدکاووس آغاز شود.

هفته گذشته براساس درخواست فرماندار شهرستان گنبدکاووس به علت اعتراض برخی مالکان اسب‌ها و اعلام فدراسیون اسبدوانی کشور مسابقات کورس بهاره اسبدوانی در گنبدکاووس تعطیل شد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

چگونگی عملکرد جریان یاشولی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی

آبشار طلا در پارک ملی کالیفرنیا + تصاویر

کشته شدگان حادثه منا در بهترین حالت از بندگی به سوی حق رفتند

معاون گردشگری: فعال‌سازی تشکل‌های کارآمد سبب توسعه صنعت گرد

نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدارس استان گلستان

تاکید رئیس هیات سوارکاری بندرترکمن برتوسعه باشگاه‌ها و برگزا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram