daneshgah Azad 01تورکمن نیوز- اخبار فرهنگی: معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: اعتبارات پژوهشی دانشگاه آزاد ۱۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی تورکمن نیوز، ابراهیم واشقانی فراهانی در بازدید از فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آزاداسلامی استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه محوری و ماموریت گرایی اساس حرکت دانشگاه آزاد اسلامی است و اعتبارات حمایتی طرح‌ها و پایان نامه های پژوهشی16 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون این دانشگاه 78 مرکز رشد ایجاد کرده، افزود: در این مراکز 684 واحد فناور و شرکت دانش بنیان مستقر است که قرار است تا پایان سال 96 این مراکز به 150مرکز و تعداد واحدهای فناور نیز به 800 واحد افزایش یابد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: در آئین نامه طرح پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید ما بیشتر بر انجام پروژه های برون دانشگاهی است یعنی ما باید نیازسنجی کرده و نیاز صنعت و جامعه را شناسایی کنیم و پروژه‌هایمان را با حمایت دستگاه اجرایی انجام دهیم .

وی گفت: کاربردی کردن و ایجاد مرکز رشد را از دیگر برنامه‌های طرح های برون دانشگاه دانست و افزود: مراکز رشد نقش اساسی در چرخه ایده تا تولید علم و تبدیل آن به ثروت دارند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی افزود: هدف ما حمایت از دانشجویان ما در مقطع تحصیلات تکمیلی و طرح هایی است که در قالب پایان نامه‌های ارشد و رساله دکتری تخصصی انجام می‌دهند و در مدیریت جدید ما سقف این اعتبارات را تا 16 درصد افزایش داده‌ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شبکه خبري تورکمن نيوز:
telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

پیشرفت 45 درصدی احداث سلامتکده طب سنتی در گلستان

منطقه آزاد اینچه برون زمینه رشد گلستان را فراهم می کند

نسخه چاپيارسال به دوستان مخالفت وزیر ارشاد با افزایش تعرفه

رشد 58 درصدی نام نویسی بانوان گنبدی درانتخابات شوراهای اسلام

افزایش غیر متعارف مالیات‌ها بر بنگاه‌های کوچک اقتصادی فشار و

به گزارش مرکز آمار، نرخ بیکاری در ایران افزایش یافت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram