IMG 5520تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد: مدير آموزش و پرورش شهرستان گنبدكاووس در اين مراسم با تشريح جايگاه علم و دانش در اسلام و با استناد به آيات قرآن، فلسفه بعثت پيامبران را تزكيه و تعليم و تربيت مردم دانست.

علي رضا حسين زاده با اشاره به فرارسيدن سالروز مبعث پيامبر اسلام (ص) گفت: تقارن آن را با ايام هفته معلم، به فال نيك مي‌گيريم.
وي تصریح کرد: علاوه بر تزكيه، آموزش انسان ها نيز از جمله رسالت هاي پيامبران است و ما معلمين نيز وظيفه تزكيه و آموزش دانش آنوزان را برعهده داريم و به همين دليل است كه امام راحل ( ره) معلمي را شغل انبيا ذكر كرده اند.

IMG 5910

 

وی افزود: از مدیران نمونه شهرستان تقاضا دارم در طرح اوقات فراغت پشتیبان و هدایت‌گر ما در امر اوقات فراغت دانش‌آموزان باشند و ما در کانون میثاق (مخصوص خواهران)، کانون شهید رجایی (مخصوص برادران) و یک کانون در بخش محروم داشلی‌برون آماده فعالیت های اوقات فراغت دانش اموزان شهرستان گنبدکاووس است.

 

وی گفت: وظیفه و رسالت پیامبران، بیان آیات و نشانه‌های قرآن بود و آنان وظیفه داشتند قرآن را به عنوان قانون بشریت آموزش دهند.

حسین‌زاده اظهار کرد: جایگاه معلمان نیز به نوعی در همین شرح وظایف است زیرا شما تربیت افراد جامعه را عهده دار هستید تا آنان را از گمراهی و جهالت نجات دهید.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: طی تفاهم نامه‌ای که در آینده نزدیک با دانشگاه شمس منعقد خواهد شد از سال تحصیلی 96-95 فرزندان فرهنگیان با 25 درصد تخفیف در این دانشگاه مشغول تحصیل خواهند شد.

 

در اين مراسم كه با حضور معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان گلستان برگزار شد، از 45 معلم نمونه در سطح شهرستان و دو معلم نمونه استاني شهرستان گنبدكاووس با اهداي لوح و هدايايي تقدير به عمل آمد.

 

برای دیدن گزارش تصویری کامل این مراسم اینجا کلیک کنید.

 

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

دو بانده شدن محور گردشگري النگ در شهرستان كردكوي

تقدیر و تشکر مردم روستای ارمی‌آباد از نماینده شهرستان گنبد ک

حمیدی: در ادارات شهرستان فضایی برای ورزش بانوان تخصیص داده م

مراسم مردمی دویست و هشتاد و سومین سال تولد مخدومقلی فراغی در

۵۰ میلیارد تومان اعتبار به تکمیل مجتمع آبرسانی زاو شهرستان ک

اهدای ۶۰۰ جلد کتاب توسط هنگ مرزی اترک بین دانش آموزان شهرستا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram