×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

jalase tablighat famandari gonbad 01تورکمن نیوز- اخبار انتخابات:‌ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در نشست با کارکنان فرمانداری که با موضوع انتخابات در فرمانداری برگزار شد افزود:

18 کاندیدادر شهرستان گنبد کاووس آماده رقابت انتخاباتی هستند و 183 شعبه اخذ رأی در شهرستان استقرار خواهد یافت که 75 صندوق أخذ رأی در شهر ،86 صندوق در بخش مرکزی و 22 صندوق أخذ رأی در بخش داشلی برون مستقر خواهد شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، محمد حمیدی اظهار داشت: اجرای قانون،سلامت انتخابات، امنیت و امانتداری رویکرد اصلی مجریان انتخاباتی است و باید طوری رفتار کرد تا مردم به دست اندرکاران انتخابات اعتماد کنند.
وی با اشاره به جایگاه فرمانداری در برگزاری انتخابات تصریح کرد: از توان همه کارکنان فرمانداری برای برگزاری انتخابات استفاده خواهیم کرد.
وی همچنین بر سیاست بی طرفی فرمانداریها در برگزاری انتخابات تاکید کرد و گفت: کارکنان فرمانداری حق ورود له یا علیه کاندیداها در انتخابات را نداشته و ما موظف هستیم تا در کمال بی طرفی انتخاباتی سالم و شفاف با حضور حداکثری مردم را برگزار نماییم.
وی افزود: فرمانداریها به عنوان مجریان اصلی انتخابات باید اعتماد مردم را جلب کنند و حضور منظم در محل کار، خدمت رسانی صادقانه به مردم ،تکریم ارباب رجوع از مواردی است که باید رعایت شود و تمامی فعالیتهای کارکنان فرمانداری در روزهای باقیمانده به انتخابات باید با جدیت و تلاشی مضاعف ادامه یابد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری گنبد

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

افزایش مشترکین گاز طبیعی گلستان در دو ماهه سال

اعلام اولویت‌های جدید حج تمتع امسال در گلستان تا پایان اسفند

پرچم خدمات آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سراسرکشورافراشته اس

تور بزرگ سافاری ماشین‌های دو دیفرانسیل در گلستان

افزایش چهار درصدی ازدواج و پنج درصدی طلاق در گنبدکاووس

راه‌اندازی مرکز ارائه خدمات فنی خودرو در هنرستان شهید باهنر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram