talagh 01اخبار آزادشهر-تورکمن‌نیوز: رئیس بهزیستی شهرستان آزادشهر با اشاره به افزایش آمار طلاق در جامعه کمتر از ۳۰سال این شهرستان، گفت: آموزش‌های خانواده برای کاهش طلاق در شهرستان آزادشهر ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، محمد شایسته ظهر دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در 6 ماه نخست امسال 546 مورد خدمات مددکاری و روانشناسی، 110 مورد خدمات بهداشتی و آموزشی و 516 مورد در قالب یک گروه آسیب‌‎های اجتماعی شهرستان از سوی اداره بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به جز اعتیاد، طلاق یک عامل جدید در جامعه است که باتوجه به افزایش آمار آن به صورت روزانه، یک آسیب اجتماعی به شمار می‌رود.

رئیس بهزیستی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: یکی از عوامل خودکشی عامل طلاق است که متاسفانه در این شهرستان آمار آن در جامعه کمتر از 30 سال رو به افزایش است.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه‌ریزی برای کاهش این آسیب‌ها آموزش است و اگر مجبور باشیم این آموزش‌ها را خانه به خانه انجام دهیم.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان تصریح کرد: در 6 ماه نخست سال جاری 70 درصد از طلاق‌های توافقی مربوط به زوج‌هایی بوده که فرزند نداشتند و 75 درصد از این طلاق‌ها زمان ازدواج آن‌ها کمتر از 5 سال بوده و 77 درصد از این طلاق در سنین کمتر از 30 سال گزارش شده و در بانوان 50 درصد از سنین طلاق زیر 20سال است.

معاون آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر هم در این جلسه گفت:در سال تحصیلی جدید 17هزار دانش آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند که از این تعداد 11هزار و 110نفر در مقطع ابتدایی، 3هزار و 575 نفر در مقطع متوسطه اول و بقیه در مقطع متوسط دوم هستند.

خان احمدی افزود: یکی از مشکلات اساسی ما در این شهرستان عدم فضای مناسب برای پژوهش‌سرای دانش‌‌آموزی است که با وجود کسب جایگاه دوم در حوزه پژوهش در استان و 137 آموزشگاه فاقد پژوهش‌سرای مناسب هستیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات ما عدم وجود ساختمان اختصاصی برای کانون فرهنگی دانش‌آموزی است و عدم آزمایشگاه مرکزی نیز مشکل دیگر آموزش و پرورش است که انتظار می‌رود مسئولان در این مسیر ما را کمک کنند./تسنیم

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

مرگ موتورسوار در تصادف رانندگی جاده مرزی گنبدکاووس

۳۸۴ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان پرداخت شد‌

تصادف شدید یک مدیر خبرگزاری گلستان در جاده کردکوی - بندرگز

استقبال از ورود نخستین مهمان نوروزی به گلستان در سال 95

افزایش حقوق کارگران در سال 96 بین 9 تا 11 درصد

عوارض شوینده ها را جدی بگیرید/انتشار گازهای سمی در خانه تکان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram