Azadiتورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: رئیس هیئت کبدی شهرستان گرگان از آزادی یک نوجوان زندانی با تلاش اعضای کبدی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سیدمحمد قدس مفیدی درباره این اقدام فرهنگی اظهار کرد: هیئت کبدی شهرستان گرگان با وجود امکانات حداقلی نسبت به پرداخت دیه یک نوجوان گرگانی اقدام کرد و موجبات آزادی وی را فراهم ساخت.

قدس مفیدی افزود: البته فاش کردن جزئیات این اقدام از نظر اخلاقی از منش پهلوانی به دور و در نزد کانون اصلاح و تربیت قوه قضائیه ممنوع است و به بیان جزئیات آن نمی پردازم.

وی درباره اهداف این عمل خیرخواهانه گفت: نوجوان ها به بلوغ کامل نرسیده اند و در معرض خطاکردن هستند و اشتباه آنها را از نظر اخلاقی نمی توان جرم تلقی کرد، کما اینکه می توانیم از بین آنها قهرمانان ملی نیز بسازیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین قرار شده آقای مازندرانی مربی مطرح گرگانی برای آموزش به علاقه مندان راهی کانون شود و به صورت افتخاری با نوجوانان کبدی کار کند.

رئیس هیئت کبدی شهرستان گرگان تصریح کرد: کبدی گرگان تلاش می کند در کنار ورزش قهرمانی به اخلاق ورزشی و فرهنگ پهلوانی حاکم بر ورزش نیز اهمیت و به جامعه انتقال دهد.

قدس مفیدی یادآور شد: هیئت کبدی شهرستان باوجود آنکه از نظر مالی محروم است، از بعد انسانی ورزش غافل نشده و با امکانات اندک به ترویج فرهنگ در ورزش کمک می کند./مهر

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

حریفان تیم ملی والیبال ایران مشخص شدند

8 زندانی گلستانی در آستانه مبعث آزاد شدند

افتتاح نخستین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شهرستان گنبدکاووس

رهاسازی و تیمارداری شوکا در جنگل‌های گرگان

آغاز عملیات ساخت مرکز سلامت جامعه شهرستان کلاله

مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي وگردشکري گلستان:دهکده هاي س

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram