امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

2 300x200 - ۷ هزار پروژه عمرانی و تولیدی در استان گلستان کلنگ‌زنی و افتتاح شداخبار مینودشت-ترکمن نیوز-  استاندار گلستان گفت: در دهه فجر و سفر ریاست جمهوری ۷ هزار پروژه در استان گلستان کلنگ زنی و افتتاح شد که در تاریخ ۴۰ ساله گلستان در انقلاب اسلامی بی‌سابقه است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌های ایران؛سید مناف هاشمی ظهر امروز در جمع مردم شهرستان مینودشت در مصلی این شهر اظهار داشت: امروز دشمن می‌داند که با جنگ نظامی نمی‌تواند با ایران مقابله کند و بهترین روش در براندازی نظام جمهوری اسلامی را جنگ روانی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی می‌داند.

وی افزود: دشمن با این کار درصدد است تا اعتراضات بین مردم و اقوام مختلف افزایش یابد و علاوه بر اینکه آنها را از نظام جمهوری اسلامی و مسئولان دور کند وحدت و وفاق مردم را کمرنگ کند.

استاندار گلستان بیان داشت: آمریکا منافع خود را به خطر می‌بیند و مانند سال‌های قبل از انقلاب نمی‌تواند به منابع ایران دسترسی داشته باشد. در این 40 سال هر توطئه‌ای به کار برد تا بتواند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد اما موفق نشد و امروز با راه‌اندازی جنگ اقتصادی و روانی قصد براندازی این نظام را دارد.

وی ادامه داد: از آنجایی که انقلاب ما انقلاب نظامی و یا مادی نبود توانست در برابر تمام مشکلات و توطئه های دشمن مقاومت کند و شهدای زیادی را برای تثبیت و استمرار آن هدیه کند. مردم ما با وجود همه این مشکلات و فدا کردن فرزندانشان توانستند مقاومت کرده و روی پای خود بایستند.

هاشمی گفت: امروز ما توانستیم با این همه مشکلات عملکرد خوبی داشته باشیم که نسبت به 40 سال گذشته و حتی سال گذشته از رشد خوبی برخوردار باشد.

وی اضافه کرد: تنها در دهه فجر و سفر ریاست جمهوری 7 هزار پروژه در گلستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد که در تاریخ 40 ساله گلستان در انقلاب اسلامی بی‌سابقه است.

1 300x200 - ۷ هزار پروژه عمرانی و تولیدی در استان گلستان کلنگ‌زنی و افتتاح شد

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان 20 هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه منعقد شد که از این مبلغ 2 هزار میلیارد تومان در حوزه گل و گیاه است که شهرستان مینودشت با توجه به شرایط اقلیمی مناسب می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

وی گفت: 3 هزار میلیارد تومان نیز برای ایجاد و تکمیل زیرساخت‌های مناسب در استان گلستان در این سفر مصوب شده که در توسعه استان بسیار تاثیرگذار است.

هاشمی با اشاره به خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: در سال 57 در استان 2 واحد مرغ تخم‌گذار و 57 واحد مرغداری داشتیم که این واحدها به ترتیب به 20 و یک‌هزار واحد در گلستان افزایش یافته است. تعداد معادن ما از 9 معدن به 56 معدن در حال بهره‌برداری افزایش یافته است./تسنیم

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز