امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

ناصری ترکمن نیوز 1024x1024 - گنبدکاووس مرکز تجاری، خدماتی و پزشکی شرق گلستان است+مصاحبهترکمن نیوز: عضو شورای اسلامی شهر گنبدکاووس گفت: ناوگان حمل و نقل شهری باید نوسازی شود و فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی ترویج یابد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛   پرویز ناصری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: گنبد کاووس به عنوان بزرگترین شهرستان در استان گلستان مرکز تجاری، خدماتی و پزشکی در شرق گلستان، بیش از 300 هزار نفر جمعیت شناور دارد.

وی افزود: حمل و نقل شهری گنبد باید نوسازی شود و بهترین راهکار ترویج فرهنگ استفاده مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری برای کاهش بار ترافیک گنبدکاووس است.

این عضو شورا تصریح کرد: شورای شهر کارهای خوبی در جهت کاهش ترافیک شهری و حمل و نقل انجام داده که احداث پارکینگ های طبقاتی و طرح پارک بان، همچنین دادن مجوز پارکینگ های عمومی در سطح شهر است.

ناصری خاطر نشان کرد: گنبدکاووس علی رغم آمار جمعیتی ثبت شده که 150 هزار نفر است روزانه جمعیتی بیش از 300 هزار نفر شناور دارد که از مراکز خدماتی، تجاری و پزشکی این شهر استفاده می کنند.

وی افزود: از جمله برنامه های بلند مدت شورای شهر برای کاهش ترافیک شهری ایجاد و انتقال مراکز تجاری و خدماتی به حاشیه شهر است.

گزارش از یاشار نیازی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز