امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    21016

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:09 | ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ساحلی بندرترکمن 300x195 - مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تک‌ستاره در بندرترکمن برگزار می‌شوداخباربندرترکمن-ترکمن نیوز- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن گفت: مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تک ستاره مهرماه امسال در شهرستان بندرترکمن استان گلستان برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، عبدالقدیر اونق در حاشیه مسابقات والیبال جام‌رمضان شهرستان ترکمن از برگزاری مسابقات بین المللی تک ستاره والیبال ساحلی به میزبانی شهرستان بندرترکمن در مهرماه خبر داد.

وی با اشاره به علاقه‌مندی سازمان ساحلی برای میزبانی بندرترکمن برای رقابت‌های بین‌المللی والیبال ساحلی تک ستاره افزود: با توجه به میزبانی شایسته بندرترکمن در مسابقات والیبال ساحلی 3 ستاره آزاد کشور، سازمان والیبال ساحلی علاقه‌مند به برگزاری مسابقات بین‌المللی در بندرترکمن است.

اونق همچنین با اشاره به پیشرفت فیزیکی 95 درصدی استخر بندرترکمن گفت: تنها انشعابات آب، برق و گاز این استخر وصل نشده که با مساعدت مدیرکل ورزش وجوانان استان و نماینده مردم غرب استان در مجلس و مسئولان شهرستان ترکمن این استخر در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرترکمن تأکید کرد: شهرستان ترکمن و استان گلستان در والیبال ساحلی از بعد خوبی برخوردار هستند و بدنه تیم ملی را بازیکنان گلستانی تشکیل می‌دهند.

وی همچنین با یادآوری مناسب بودن زمین‌های ساحلی آشوراده تصریح کرد: اگر بعد قانونی جزیره آشوراده حل و امکانات فراهم شود می‌توانیم مسابقات جام خزر و بازی‌های بین‌المللی را در آنجا انجام دهیم.

لینک عضویت در کانال تلگرامی

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز