امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

pol 9b 300x200 - مرمت پل تاریخی شهرستان آق‌قلامیراث فرهنگی-ترکمن نیوز-  فرماندار شهرستان آق‌قلا از مرمت پل تاریخی آق‌قلا که بر اثر سیلاب و کاوش‌های اخیر تخریب شده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ترکمن نیوز،   امانگلدی ضمیر در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهار داشت: در دهه‌فجر امسال 45 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در استان با اعتباری بالغ بر 39 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: از این تعداد 41 پروژه افتتاحی بوده و عملیات اجرایی 4 پروژه نیز آغاز خواهد شد و بیش از 70 فرصت شغلی هم ایجاد می‌کند.

فرماندار آق‌قلا ادامه داد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها در سطح شهرستان که یکی از خواسته‌های به حق شهروندان به شمار می‌رود، بحث مرمت پل تاریخی آق‌قلا بود.

وی بیان داشت: این پل بر اثر سیلاب‌ها و کاوش‌هایی که اخیرا انجام شده بود، دچار خسارت و تخریب شد که خوشبختانه با اعتباری که اخذ کردیم این پل مرمت شده و در دهه‌فجر افتتاح می‌شود.

ضمیر گفت: افتتاح تالار پذیرایی با 4 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در روستای قربان‌آباد، افتتاح چند واحد تولیدی از جمله کارخانه بازیافت باتری با سرمایه‌گذاری 5 میلیارد تومان و اشتغالزایی 20 نفر در شهرک صنعتی آق‌قلا از جمله پروژه‌های شاخص در ایام دهه‌مبارک فجر امسال است.

وی با اشاره به ایمن‌سازی یکی از نقاط پرتصادف در شهرستان آق‌قلا گفت: مسیر ورودی بندرترکمن به آق‌قلا که به چهارراه مرگ معروف بود با 3 میلیارد و 800 میلیون تومان اصلاح مهندسی که انجام دادیم تبدیل به میدان زندگی شده است.

به گفته ضمیر برخی از پروژه‌های دیگر همچون سالن ورزشی روستای گری، واحدهای مرغداری، پروژه‌های مرتبط با توسعه روستایی مانند آسفالت و جدول و زیرساخت‌های روستایی، تأمین برق، آب و پروژه‌هایی از این دست نیز در ایام دهه‌فجر امسال افتتاح می‌شود./تسنیم

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز