امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

یک قانون‌گذار اوراق امریکا می‌گوید؛

مردم وام مسکن می‌گیرند که با آن بیت‌کوین بخرند

  • کد خبر :

    7963

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    11:04 | ۲۳ آذر ۱۳۹۶

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

اقتصادی-ترکمن‌نیوز- قانون‌گذار اوراق بهادار آمریکا، می‌گوید: بیت‌کوین در فاز جنون سرمایه‌گذاری است و حتی بعضی از افراد، پول قرض می‌کنند تا به این حرکت بپیوندند.

Burg 23Az 300x200 - مردم وام مسکن می‌گیرند که با آن بیت‌کوین بخرند

به گزارش پایگاه خبر تحلیلی ترکمن‌های ایران،  به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، قانون‌گذار اوراق بهادار آمریکا، جوزف بورگ، که از سال ۱۹۹۴ به عنوان عالی‌ترین مقام دولتی در کمیسیون اوراق بهادار آلاباما فعالیت می‌کند، می‌گوید: بیت‌کوین در فاز جنون سرمایه‌گذاری است و حتی بعضی از افراد، پول قرض می‌کنند تا به این حرکت بپیوندند.

بورگ، رییس اتحادیه اوراق بهادار نورس امریکن که یک سازمان داوطلبانه برای حمایت از سرمایه‌گذاران است، گفت: ما شاهد این هستیم که مردم از وام مسکن خود، برای خرید بیت‌کوین استفاده می‌کنند. افراد برای این کار، کارت‌های اعتباری خود را خالی کرده و سهام خود را می‌فروشند.

او گفت: این چیزی نیست که فردی که سالی ۱۰۰۰۰۰ دلار درآمد داشته، دارای دو فرزند دانشجو است و وام مسکن هم پرداخت می‌کند، بخواهد در آن سرمایه‌گذاری کند.

بیت‌کوین کل امسال درحال اوج گرفتن بوده است و از کمتر از ۱۰۰۰ دلار در ابتدای سال، به ۱۹۰۰۰ دلار (در بورس کوین‌بیس) در هفته گذشته رسیده است. قیمت در کوین‌بیس که بیش از یک سوم حجم تبادلات بیت‌کوین در آن انجام می‌شود، معمولا نسبت به سایر بورس‌ها بالاتر است.

قیمت این ارز دیجیتال در ساعت ۲۲:۴۵ روز چهارشنبه به وقت تهران در پایگاه کوین‌بیس، ۱۶۴۲۳.۸۸ دلار بود.

بورگ گفت: شما روی این منحنی جنون حرکت می‌کنید و در یک نقطه از زمان، باید به سوی پایین حرکت کنید. ارز دیجیتال و بلاک‌چین باقی می‌مانند؛ اما ممکن است بیت‌کوین دیگر وجود نداشته باشد.

بورگ ادامه داد: من نمی‌دانم چرا بیت‌کوین را با سکه به تصویر می‌کشند؛ درحالی‌که هیچ شباهتی به پول ندارد و بدون پشتوانه است.

گردآوری: گروه خبری ترکمن‌نیوز

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز