امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    61636

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:15 | ۲۷ شهریور ۱۳۹۸

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

و پرورش گنبدکاووس 1 300x200 - مدیریت قوی منابع آموزش و پرورش وابستگی به بودجه را کاهش می دهدگنبدکاووستورکمن نیوز:  معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش گلستان گفت: مدیریت قوی منابع آموزش و پرورش وابستگی به بودجه را کاهش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  قدرت الله نظری در این گردهمایی ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت : اگر مدیریت منابع را قوی کنیم باید اطمینان داشته باشیم به تدریج وابستگی به بودجه آموزش وپرورش را کم خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: اولین دیدگاه در حوزه آموزش وپرورش در سطح وزارت، مدیریت منابع انسانی و غیر انسانی است، که اگر ساماندهی و سازماندهی نیرو انسانی را سازمان یافته نکنیم حتما بر کسری بودجه اثر خواهد گذاشت.

نظری در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که با اقداماتی مدیریتی که در سطح استان و شهرستان ها صورت گرفته ان شالله شاهد بازگشایی مطلوب مدارس استان در مهرماه باشیم.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان گنبدکاووس نیز در ادامه جلسه گفت: همدلی که در شهرستان وجود دارد منجر به کسب موفقیت های بسیاری در مسائل آموزشی و پرورشی در سطح استان و کشور شده است .

کمال الدین نظر نژاد در ادامه عنوان کرد: در کنکور امسال 267 نفر از دانش آموزان گنبدی برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان دعوت به مصاحبه شده اند که که در مقایسه با سال گذشته افزایش 82 نفری را شاهد بوده ایم.

مدیر آموزش وپرورش گنبدکاووس با اشاره به بازنشستگی 295 نفر از معلمان گنبدی در سال تحصیلی پیش رو اظهار داشت: با استخدام نیرو های جدید حق التدریس آزاد بخش قابل توجهی از کمبود نیرو انسانی این شهرستان حل خواهد شد.

گفتنی است: قدرت اله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در پایان این جلسه از چند طرح نیمه تمام از جمله درمانگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس نیز یازدید به عمل آورد.

لازم به ذکر است: این گردهمایی با حضور جمعی از رؤسای ادارات حوزه مالی و پشتیبانی اداره کل، مدیران مدارس شهرستان گنبدکاووس در سالن اجتماعات دانشکده شمس برگزار شد.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز