امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس:

شهرداری گنبد برای پیروزی مقابل پیام مشهد به میدان می رود

n83130799 72712005 300x186 - شهرداری گنبد برای پیروزی مقابل پیام مشهد به میدان می روداخبار والیبال– ترکمن نیوز- سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به آمادگی فنی و روحی بازیکنان تیمش برای دیدار فردا چهارشنبه با تیم پیام مشهد در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: به کسب هر سه امتیاز این بازی خانگی چشم دوخته ایم.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران، به نقل از ایرنا، عبدالاحد ارمشی اظهار کرد: پس از شکست هفته قبل شهرداری گنبد مقابل کاله آمل که ناشی از بازی ضعیف ما بود؛ تمرینات روحی و تاکتیکی خوبی توسط کادر فنی و بازیکنان انجام گرفت.
وی اضافه کرد: کادر فنی و بازیکنان شهرداری گنبد با بررسی نقاط قوت و ضعف پیام مشهد آماده دیدار با این تیم که از تیمهای خوب لیگ امسال است، هستند.
ارمشی تصریح کرد: بازیکنان شهرداری می خواهند با کسب سه امتیاز این بازی خانگی ضمن جبران شکست مقابل کاله دل هواداران و مسوولان باشگاه را که حمایت خوبی از تیم داشته اند، شاد کنند.
سرمربی والیبال شهرداری گنبدکاووس با یادآوری دو بازی خارج از خانه این تیم مقابل شهرداری ورامین و خاتم اردکان گفت: در آن دو بازی که تیم ما استحقاق برد داشت متاسفانه با برخی ناداوری و حوادث حاشیه ای جای برنده و بازنده عوض شد.
وی افزود: شهرداری گنبدکاووس در نیم فصل امسال لیگ برتر که رو به پایان است، با اینکه در بیشتر بازی ها خارج از خانه بازی کرد اما با ارائه بازی های خوب امتیازات مناسبی کسب کرد.

photo ۲۰۱۸ ۱۲ ۱۱ ۱۹ ۴۱ ۱۴ 300x170 - شهرداری گنبد برای پیروزی مقابل پیام مشهد به میدان می رود
ارمشی اضافه کرد: پس از بازی با پیام مشهد تیم شهرداری گنبد در بازی پایانی نیم فصل لیگ برتر یکشنبه هفته آینده به مصاف شهرداری تبریز می رود و بعد از آن آماده برگزاری دور برگشت مسابقات خواهد شد.
وی تصریح کرد: در دور برگشت مسابقات به دلیل میزبانی در بیشتر بازی ها از جمله مقابل تیم های بزرگ لیگ برتر تلاش داریم جایگاه در خور شان مردم و طرفداران والیبال گنبدکاووس بدست آوریم.
هم اکنون تیم شهرداری گنبد از 10 بازی 6 برد و چهار شکست و 17 امتیاز کسب و در رده ششم جای دارد ضمن اینکه پیام مشهد با یک بازی بیشتر و 20 امتیاز در رده سوم جدول 13 تیمی لیگ برتر قرار دارند.
بازی فردا دو تیم شهرداری گنبدکاووس و پیام مشهد ساعت 16 درمحل سالن المپیک این شهر برگزار می شود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز