امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    21985

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    16:03 | ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

BorjSazi 13Kh 300x226 - شهرداری آزادشهر باید به سمت برج سازی برودآزادشهر-ترکمن نیوز- فرماندار آزادشهر گفت: بنده یک ماموریت ۴ ساله در این شهرستان دارم و تلاش خواهم کرد، زمانی که از این شهرستان می روم، این شهرستان زینت شهرستان های استان شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن های ایران سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر در خصوص هدف خود برای زینت کردن شهرستان آزادشهر در بین شهرهای استان گفت: مهمترین قسمت کار برای تبدیل شدن آزادشهر به زینت شهرهای استان گلستان ، این است که ما بخواهیم این کار انجام شود و می خواهیم و توانایی آن را داریم که این کار را انجام دهیم.

وی ادامه داد: نکته دیگر برای تحقق این هدف، شناسایی ظرفیتها و استعدادهای شهرستان و مشکلات موجود است. تاکنون هیچ کسی در این شهرستان ظرفیت شناسی نکرده است. ما در تلاشیم که ظرفیتها و مشکلات شهرستان را شناسایی کنیم تا بتوانیم با برنامه ریزی بلند مدت و استفاده از ظرفیتها و استعدادها و رفع مشکلات موجود، هدف خود را محقق کنیم.

حسینی افزود: بنده یک ماموریت ۴ ساله در این شهرستان دارم و تلاش خواهم کرد، زمانی که از این شهرستان می روم، این شهرستان زینت شهرستانهای استان شده باشد.

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: ما برنامه ریزی کرده ایم که در یک مدت مشخص مشکل زیر ساخت های آزادشهر را حل کنیم. دو کاری که برای امسال در نظر گرفتیم، فضا سازی و چراغانی مسیر آزادشهر به نوده و ۴ بانده کردن ۷ الی ۱۰ کیلو متر از مسیر نوده به شاهرود است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص شهر آزادشهر نیز باید بگویم، باید شهرداری را درآمد زا کنیم و برای این منظور شهرداری باید به سمت برج سازی برود والا با ساخت خانه های ۱۰۰ متری ویلایی درآمدی چندانی بدست نمی آید.

حسینی ادامه داد: یکی از مشکلات شهرستان آزادشهر آب شرب بود که خوشبختانه با معارضین مسیر انتقال آب صحبت شد و تا یک ماه دیگر آب چند چشمه به منبع شهر آزادشهر انتقال داده می شود و یکی از مشکلات این شهر حل خواهد شد.

فرماندار آزادشهر در پایان گفت: در حال رایزنی هستیم تا مشکل آب فاضلاب شهری و دپوی زباله را هرچه سریعتر حل کنیم و در این خصوص با سرمایه گذاران زیادی صحبت کرده ایم. برای پارک زیتون نیز با چند سرمایه گذار رایزینی شده است. طرح های زیادی در دست اجرا داریم زیرا ما هدف خود را خیلی بزرگ در نظر گرفته ایم تا کارهای کوچکی که انجام می دهیم ما را اقناع نکند.

گردآوری:گروه خبری ترکمن نیوز

منبع:تیترآزاد

لینک عضویت در کانال

https://t.me/ITNAnews

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز