امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    117508

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    16:58 | ۰۶ بهمن ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

photo ۲۰۲۳ ۰۱ ۲۶ ۱۷ ۰۲ ۳۰ 300x234 - سایپا پیروز جدال سخت در گنبدترکمن نیوز:  تیم والیبال سریک گنبدکاووس در نخستین بازی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال زنان کشور در خانه با نتیجه سه بر ۲ از سایپا تهران شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ در این بازی که در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد شاگردان نیلوفر حجتی در تیم سریک دست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به نفع خود به پایان رساندند اما در دست دوم با نتیجه ۱۷ بر ۲۵ مغلوب سایپا شدند.

بازیکنان سریک بار دیگر در دست سوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ سایپا را شکست دادند اما در دست چهارم شاگردان مریم هاشمی در سایپا نتیجه را به نفع خود تغییر داده و ۲۵ بر ۲۲ سریک را مغلوب خود کردند و در نهایت دست پنجم با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ به نفع سایپا پایان یافت.

تیم سریک گنبدکاووس به دنبال جبران شکست این بازی، سه‌شنبه ۱۱ بهمن در تهران بار دیگر به مصاف سایپا خواهد رفت.

همچنین در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان بازی تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه سه بر صفر به نفع پیکان رقم خورد.

مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و دیدارهای رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها به صورت تک بازی روز جمعه ۲۱ بهمن به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد تا تیم‌های اول تا سوم سال ۱۴۰۱ مشخص شوند.

به گزارش ایرنا، بر اساس جدول نتایج بازی‌های لیگ برتر تا قبل از شروع مرحله نیمه نهایی تیم‌ پیکان تهران با ۱۳ برد و ۳۹ امتیاز، سریک گنبد با ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز، سایپا تهران ۱۰ برد و ۳۰ امتیاز، ذوب آهن اصفهان با هشت برد و ۲۵ امتیاز، مس رفسنجان با پنج برد و ۱۵ امتیاز، طلوع‌مهر یزد با پنج برد و ۱۵ امتیاز، جهان‌بین چهارمحال با یک برد و سه امتیاز و صدیق گفتار وارنا با یک برد و سه امتیاز به ترتیب جایگاه‌های اول تا هشتم مرحله اول لیگ را از آن خود کرده بودند.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز