امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    95125

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:20 | ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

photo ۲۰۲۱ ۰۵ ۲۲ ۱۰ ۴۱ ۲۶ 300x135 - به مناسبت فتح خرمشهر مسابقات اتومبیل‌رانی در شهرستان ترکمن برگزار شدترکمن نیوز: به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و به مناسبت فتح خرمشهر برای نخستین بار در تاریخ بندرترکمن یکدوره مسابقات اتومبیل رانی درگ “شتاب” کلاس چهار سیلندر، کلاس شش سیلندر، کلاس جی تی و کلاس توربو با حضور شرکت کنندگان زبده از استان های کرمان، خراسان شمالی، مازندران و گلستان در اسکله بندرترکمن و با حضور رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان گلستان، فرماندار بندرترکمن و سایر مسئولین محلی برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان ترکمن با بیان این مطلب که انجام این مسابقات می تواند نقطه آغازینی برای میزبانی رقابت های مهم کشوری در گلستان باشد، گفت: ورزشکاران ما از پتانسیل کافی برای عرض اندام در این پیکارها برخوردار بوده و لذا از مدت ها قبل برگزاری چنین مسابقه ای را در برنامه قرار داده بودیم.

سیروس کمی  افزود: تجربه به دست آمده نشان داد که بندرترکمن می تواند میزبان مسابقات حتی چند روزه باشد و تلاش می کنیم تا مسئولین را برای این امر متقاعد نماییم.

photo ۲۰۲۱ ۰۵ ۲۱ ۲۰ ۲۲ ۵۶ 300x176 - به مناسبت فتح خرمشهر مسابقات اتومبیل‌رانی در شهرستان ترکمن برگزار شد

وی بیان کرد: مسلما تمرکز روی مسابقات اتومبیلرانی و موتور سواری در کلاس های مختلف که به نوعی تخلیه انرژی جوانان ورزشکار در رقابت های سالم را به دنبال دارد، از میزان ناهنجاری ها در جامعه کاسته و زمینه روشنی را برای آینده شهرمان تداعی می کند.
شایان ذکر است که در برگزاری این مسابقه یکروزه اداره ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران همکاری شهرستان ترکمن بعمل آوردند.

گزارش از: طاهر جانی

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز