امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

عشقی 300x192 - بعد از شکست عشقی چه باید کرد؟ این ۴ سوال را پس از جدایی از خود بپرسیدترکمن نیوز: سخت است تصور کنید کسی که باعث شکست عشقی شما شده و به معنای ساده تر دل شما را شکسته است توانسته باشد در مسیر زندگی به شما کمک کرده باشد اما کسانی که دل شما را می شکنند نیز به نحوی به شما کمک کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ بی دلیل نیست که بسیاری از بهترین و زیباترین ترانه ها و اشعار در دوران دلشکستگی و شکست عشقی نوشته شده اند و دلیلی وجود دارد که افراد بسیاری درونی ترین و شخصی ترین افکارشان را در هنگام از دست دادن رابطه های عاطفی شان به روی کاغذ آورده اند.

شکست عشقی، جدایی و پایان یک رابطه عاطفی مسیر زندگی افراد را تغییر می دهد. جدایی دو روحی که به هم متصل بودند را از هم جدا می کند و هر یک از دو طرف به روح آزاد گذشته خود باز می گردند و بدین ترتیب فرد به یکباره احساس پوچی و نیستی همه جانبه ای خواهد کرد، یک حالت بیکاری شلوغ و سکوتی کر کننده. جدایی از لحاظ عاطفی و جسمی ویرانگر است زیرا عشق تمام وجود انسان را در بر می گیرد. بدون عشق نمی توان زندگی کرد، عشق چیز ساده ای نیست و جدایی نماد پایان یک دوره خوشایند از زندگی است.

جدایی بدین معناست که زندگی در معنای چند ساعت یا چند روز پیش دیگر وجود خارجی ندارد و این موضوع ترسناک و ویرانگر است. وقتی که جدایی از معشوق رخ می دهد، احساس می کنید که دیگر چیزی برای زندگی کردن ندارید و این حسی است که بسیاری از ما تجربه آن را داشته ایم. شکست عشقی تنها مربوط به یک حالت ذهنی و روانی نیست. هنگام کنار آمدن با شکست عشقی و جدایی، افراد نشانه ها و عوارض فیزیکی این حالت را نیز تجربه می کنند، حالاتی مانند تغییر در اشتها، سر درد، درد بدن و حس کلی کسالت. اما عوارض جانبی فیزیکی شکست عشقی چگونه رخ می دهند؟ مطالعه ای که در سال ۲۰۱۱ توسط عصب شناسان دانشگاه کلمبیا انجام شد به تشریح پدیده شکست عشقی منتهی شد.

منبع: روزیاتو

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :
برچسب ها :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز