امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    111705

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    14:45 | ۳۱ خرداد ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

f2 300x200 - برگزاری دوره آموزشی- توجیهی فرمانداران جدیدالانتصاب/ رایزنی فرماندار مراوه‌تپه درخصوص تخصیص اعتباراتترکمن نیوز: فرمانداران مراوه‌تپه، گالیکش، گنبدکاووس و مینودشت در دوره آموزشی مدیریت راهبردی شهرستان‌ها (دوره آموزشی- توجیهی فرمانداران جدیدالانتصاب) در وزارت کشور شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  «دوره آموزشی مدیریت راهبردی شهرستان‌ها» با دو هدف آشنایی با سیاست‌ها و رویکردهای دولت سیزدهم و همچنین آشنایی با مسائل و وظایف تخصصی ماموریتی فرمانداران برگزار می‌شود.

فرماندار مراوه‌تپه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی مدیریت راهبردی با دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

لقمان قربانی در این دیدار گفت: شهرستان مراوه‌تپه محروم‌ترین منطقه استان گلستان است که به دلایل مختلف از جمله فاصله زیاد با شهرستان‌های بزرگ و مرکز استان از حداقل امکانات زیرساختی برخوردار نیست.

وی اظهار کرد: روستاهای شهرستان مراوه‌تپه از محرومیت‌های فراوانی رنج می‌برند و مردم این روستاها از حداقل امکانات مانند آب شرب و آسفالت معابر نیز برخوردار نیستند از این رو درخواست تزریق بودجه به دهیاری‌ها را داریم.

فرماندار مراوه‌تپه بیان داشت: شهرداری‌های مراوه‌تپه و گلیداغ نیز دارای بدهی‌های قبلی هستند و به دلیل نبود درآمد پایدار در شهرستان مرزی این بدهی‌ها قابل پرداخت نیست و از دکتر جمالی نژاد درخواست مساعدت و تخصیص اعتبار برای این شهرداری‌ها را داریم.

لقمان قربانی در این دیدار مشکلات روستاییان مرزی شهرستان مراوه تپه در خصوص مشکل ماده 4 زمین مسکونی بافت روستا را نیز پیگیری کرد.

دکتر مهدی جمالی نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پس از شنیدن درخواست‌های فرماندار شهرستان مرزی قول مساعدت نسبت به پیگیری موارد ذکر شده را دادند.

گزارش از: آرزو بسیا

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز