امروز : پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

photo ۲۰۱۹ ۰۴ ۱۸ ۱۵ ۵۰ ۰۲ 300x187 - بانک‎های استان گلستان در خصوص حمایت‎ از سیل‎زدگان باید در خط اول باشندترکمن نیوز: سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان با بیان اینکه سیل‎زدگان گلستان منتظر اقدام عملی هستند، گفت: بانک‎های استان در خصوص حمایت‎ از سیل‎زدگان باید در خط اول باشند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ محمد حمیدی در جلسه شورای هماهنگی بانک‎های استان گلستان اظهار کرد: نقش بانک‎ها در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری بسیار پررنگ است و این نقش در استان گلستان پس از وقوع سیل بسیار حیاتی و تعیین‎کننده است.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت بانک‌‎ها در کمک به مردم آسیب‎دیده در سیل بر تمرکز توزیع خدمات به خسارت‎دیدگان تاکید کرد و یادآور شد: طراحی ایجاد سامانه‎ توزیع خدمات به سیل‎زدگان از سوی این معاونت تلاشی برای توزیع عادلانه امکانات به آسیب‎دیدگان سیل بوده است.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان گفت: از بانک‎های استان انتظار داریم که با درک شرایط حساس بر استان حاکم است، پای کار باشند و از نظر توزیع تسهیلات ارزان‎قیمت به خسارت‎دیدگان سیل نهایت همکاری را داشته باشند.

مهندس حمیدی گفت: با توجه به مراجعه مردم آسیب‎دیده از سیل در شهرهایی که مردم بیشتر خسارت را متحمل شدند بانک‌ها به گونه‎ای برنامه‎ریزی کنند که با توزیع نیروی انسانی بانکی متناسب از سردرگمی مراجعه کنندگان جلوگیری کنند.

حمیدی تصریح کرد: بانک‎های استان شرایطی که هم اکنون با ورود و حمایت مستمر رئیس محترم جمهور، اعضای محترم هیئت دولت و مدیران ارشد بانک‎های کشور برای رفع مشکلات و رسیدگی به وضعیت آسیب‎دیده از سیل را به فال نیک بگیرند و در جذب منابع و اعتبارات از مرکز نهایت پیگیری را داشته باشند.

وی در ادامه گفت: بانک‎های استان همانطور که در مصوبه هیئت دولت در حمایت از واحدهای تولیدی آمده است در خصوص استمهال تسهیلات واحدهای تولیدی به سیل‎زدگان و همکاری در مشارکت در بهسازی و نوسازی واحدهای اقتصادی و تولیدی برای حفظ وضعیت اشتغال آنها نهایت همکاری را داشته باشند و گزارش اقدامات خود را به این معاونت ارسال کنند.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان اظهار کرد: باید تمام تلاش مدیران اقتصادی استان و اعضای شورای هماهنگی بانک‎های استان بر این باشد که با رفع مشکلات واحدهای تولیدی مناطق سیل‎زده و استان شرایط آنها را به زمان قبل از وقوع سیل برگردانیم.

حمیدی گفت: بانک‌‎های استان باید به گونه‎ای برنامه‎ریزی کنند که حداکثر اختیارات در ارائه تسهیلات را از تهران دریافت کنند تا خسارت‎دیدگان سیل در زمان دریافت وام به خاطر اینگونه موارد معطل نشوند.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز