امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    117077

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    13:06 | ۲۴ دی ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ارمشی 1 300x200 - ارمشی: امیدواریم با پیروزی مقابل هورسان رامسر از اعتبار والیبال گنبدکاووس دفاع کنیمترکمن نیوز:  سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: این تیم برای پشت سرگذاشتن شرایط روحی ناشی از هفت باخت متوالی، به پیروزی مقابل تیم هورسان رامسر در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور نیاز مبرم دارد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  احد ارمشی اظهار کرد: تمام تلاش کادر فنی فراهم کردن شرایط روحی بازیکنان است تا عصر فردا یکشنبه ۲۵ دیماه با فراغ خاطر به مصاف تیم هورسان رامسر بروند و با یک پیروزی به ادامه بازی‌های لیگ امیدوارتر باشند.

وی افزود: از روز گذشته صبحت‌هایی را به صورت خصوصی با تک تک بازیکنان انجام دادیم و امروز و امشب هم به صورت کلی با آنها صحبت خواهد شد تا شرایط روحی آنها برای مصاف با حریف فردا ارتقا یابد.

ارمشی اضافه کرد: هدف نهایی از صحبت کردن با بازیکنان این است که آنها با فراغ خاطر مقابل هورسان رامسر بازی کنند و بتوانند با یک پیروزی خوب، از اعتبار والیبال گنبدکاووس دفاع کنند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: بازی با هورسان و پیروزی در آن، برای تیم شهرداری گنبدکاووس و نیز آینده والیبالی بازیکنان اهمیت دارد چون اکنون اعتبار والیبال این شهرستان در خطر است.

وی، سر و سامان دادن به وضعیت تیم، درخواست علاقمندان و هواداران شهرداری گنبدکاووس دانست و بیان داشت: برای تحقق این مطالبه، نیاز به یک کار تیمی خوب و تلاش همگانی داریم و به نظر من تیم شهرداری پتانسل برد در بازی فردا را دارد.

ارمشی افزود: تیم شهرداری در لبه تیغ قرار دارد و پیروزی در بازی فردا تا حدود زیادی شرایط روحی این تیم را برای ادامه مسابقات فراهم می‌کند.

به گزارش ایرنا، هم اکنون تیم شهرداری گنبدکاووس از ۱۷ بازی انجام داده در لیگ برتر امسال با ۱۱ باخت و ۶ پیروزی و کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد و تیم هورسان رامسر هم با ۱۰ برد از ۱۷ بازی قبلی خود در جایگاه ششم جدول ۱۴ تیمی قرار دارد.

بازی فردا یکشنبه ۲ تیم به میزبانی شهرداری گنبدکاووس و در سالن المپیک این شهر برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز