امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    113638

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    15:21 | ۰۶ شهریور ۱۴۰۱

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

کلاله 3 300x200 - آغاز عملیات ساخت جایگاه سوخت فرودگاه کلالهترکمن نیوز:  عملیات احداث جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله با حضور استاندار گلستان، مدیرکل فرودگاه‌های استان، فرماندار، ائمه جمعه و مدیران این شهرستان و نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  در این مراسم که روز یکشنبه در فرودگاه شهدای کلاله برگزار شد، مدیرکل فرودگاه‌های گلستان گفت: جایگاه سوخت این فرودگاه در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع و با هزینه اولیه ۴۵۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.

علی متانت بابیان اینکه ۲۵۰ میلیارد ریال از هزینه ساخت این جایگاه سوخت توسط شرکت فرودگاه‌های کشور و ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر آن توسط وزارت نفت تامین خواهد شد، افزود: جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله شامل ابنیه، سایبان، واحدهای سوخت‌رسان و ۲ مخزن ۹۰ هزار لیتری است که تلاش می‌کنیم در کمترین زمان ممکن آنرا احداث کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش ایرنا، فرودگاه شهدای کلاله با قدمت افزون بر ۵۰ سال از حدود پنج سال قبل به دلایل مختلف از جمله متنوع نبودن مقاصد پروازی، ساعت پرواز و مهمتر از همه نبود جایگاه سوخت و در نتیجه استقبال کمرنگ ساکنان شرق استان گلستان غیرفعال است.

نبود جایگاه سوخت فرودگاه کلاله یکی از عوامل اصلی کم رونقی و تعطیلی چندباره این فرودگاه در سال‌های گذشته بوده که با رفع این نقص اساسی به اعتقاد کارشناسان و مسوولان، فرودگاه کلاله در مسیر رونق و توسعه قرار خواهد گرفت.

با پیگیری‌های انجام شده توسط مسوولان گلستان برای احداث جایگاه سوخت فرودگاه شهدای کلاله، تحقق این مطالبه مردمی در جریان سفر ۱۳ اسفند سال گذشته رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به این استان شمالی مورد توجه و موافقت قرار گرفت.

 

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز