امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

مذاهب اسلامی ترکمن نیوز 300x198 - آغاز ثبت نام آزمون اختصاصی دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان ویژه طلابترکمن نیوز: رییس دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان از آغاز دوره جدید ثبت نام برای آزمون اختصاصی این دانشگاه برای طلاب اهل سنت و تشیع این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛ حجت الاسلام والمسملین جلال عراقی  در گفت و گو با خبرنگار ترکمن نیوز اظهار داشت: ثبت نام آزمون اختصاصی حوزویان دانشگاه مذاهب اسلامی گلستان برای سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

وی در ابتدا به راهبردهای مهم این واحد آموزش عالی، از جمله ایجاد وحدت و همدلی فکری بیشتر میان برادران و خواهران شیعه و اهل سنت اشاره کرد و افزود: دانشگاه مذاهب اسلامی استان گلستان، ظرفیت بسیار خوبی برای تبدیل شدن به قطب علمی در شمال کشور را دارد و مناسب است همه مسئولین برای تحقق این هدف عالی کمک نمایند.

رییس واحد شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: تحصیل در این دانشگاه در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رایگان است و فارغ التحصیلان دانشگاه مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دریافت می کنند.

حجت السلام و المسلمین عراقی در خاتمه گفت: دانشگاه مذاهب اسلامی شعبه گنبدکاووس برای سال تحصیلی 1400- 1399 با نظارت و هماهنگی سازمان سنجش از طریق برگزاری آزمون اختصاصی از میان طلاب شیعه و اهل سنت (خواهران و بردادران) در رشته های فقه و حقوق امامی، فقه و حقوق حنفی، علوم قرآن و حدیث، فلسفه و عرفان اسلامی و فقه مقارن و حقوق جزای اسلامی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد و ثبت نام داوطلبان از شنبه 20 اردیبهشت آغاز شده و تا 20 تیرماه ادامه دارد.
داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت
www.mazaheb.ac.ir
مراجعه کنند و یا به صورت حضوری به کارشناسان آموزش مستقر در ساختمان دانشگاه در گنبد کاووس مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 01733388721
تماس بگیرند.

گزارش از: آینا شیرزاد

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز