امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

گنبد آبرگفتگی 300x200 - آبگرفتگی معابر شهری توسط پرسنل خدمات شهری شهرداری مرتفع می‌ گرددگنبدکاووس-ترکمن نیوز-  شهردار گنبد کاووس: آبگرفتگی معابر شهری توسط پرسنل خدمات شهری شهرداری مرتفع می‌ گردد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛به نقل روابط عمومی شهرداری، منصور طعنه گنبدی به بارندگی شدیدی که از شب گذشته ادامه دارد و نقاط مختلف شهر را تحت تأثیر قرار داده، اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش نیروهای خدمات شهری در رفع آبگرفتگی معابر همچنان ادامه دارد تا مشکلات پیش آمده در رفت‌وآمد مردم به سرعت رفع شود.

وی ضمن عذرخواهی از مشکلات به وجود آمده در تردد شهروندان عزیز، گفت: این آب گرفتگی با ورود سامانه‌های متعدد بارشی رقم خورده که با تلاش عاملان خدمات شهری درصدد حل مشکلات پیش‌آمده هستیم.

شهردار گنبد کاووس بیان کرد: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی و مدیریت بحران، قبل از وقوع بارش اقدامات لازم به منظورجلوگیری از بیشتر شدن میزان آبگرفتگی در برخی از معابر شهری از جنله لایروبی کانال های سطح شهر انجام پذیرفت.

طعنه گنبدی در خصوص شدت میزان آبگرفتگی‌ها در برخی از معابر نیز گفت: با توجه به تدوام بارش سنگین باران در برخی از مناطق شهر و همچنین پس آب های رودخانه جنوبی شهر تخلیه آب ،به کندی صورت میگیرد که باعث تشدید آبگرفتگی می شود.که هم اکنون اکیپ های خدمات شهری در چند نقطه مشغول انجام وظیفه و رفع مشکلات پیش آمده می باشند

لازم به ذکر است با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، بارش‌های متناوب بهاری تا روز چهار شنبه در نقاط مختلف استان تداوم یافته و شدت بارش‌ها در بخشی از قسمت ها بیشتر از سایر مناطق خواهد بود.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز