امروز : چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۳

|

دمای هوای شهر

  • کد خبر :

    129455

  • /
  • تاریخ و ساعت :

    19:23 | ۱۴ تیر ۱۴۰۳

  • /
  • دسته بندی :

  • پ

ترکمن نیوز – یاشار نیازی- وزیر اقتصاد و دارایی با دعوت نماینده شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون برای سفری یک روزه و دیدار با نخبگان و فعالین اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همچنین شرکت در مراسم بزرگداشت شهید جمهور و هیات همراهش وارد استان گلستان شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ترکمن‌؛  سید احسان خاندوزی در بدو ورود به گلستان با حضور در حوزه علمیه قارابولاق با امجد آخوند نظری و سایر علمای دینی این حوزه دیدار کردند و با حضور بر مزار مرحوم یارجان آخوند نظری برای آن عالم گرانقدر تورکمنصحرا با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

وزیر اقتصاد و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت ایران پس از دیدار با مدیر حوزه علمیه عرافانیه عازم کلاله شد و با (محمد آخوند احمدی) امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کرد و از بخش های مختلف حوزه علمیه، مسجد و دارالقرآن زنده یاد استاد حمادجان آخوند احمدی (ره) بازدید به عمل آوردند.

خاندوزی همچنین در این بازدید با تنی چند از فعالین اقتصادی و سیاسی شهرستان کلاله نیز دیدار داشتند.

وزیر اقتصاد در ادامه سفر به شهرستان گنبدکاووس منزل حاج کمال آخوند غراوی منتخب مردم شریف استان گلستان در خبرگان رهبری رفتند و با ایشان دیدار کردند.

در این نشست نیز جمعی از فعالین اقتصادی و سیاسی شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند و درخواست تسهیل سازی مسائل و مشکلات حوزه فعالیت سرمایه گذاری را مطرح ساختند.

سپس خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی با هیات همراه برای زیارت عازم امام زاده یحیی بن زید (ع) شدند و نماز ظهر را صحن و در جوار حرم به جای آوردند.

سید احسان خاندوزی در خاتمه با هیات همراه در معیت نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون به فرمانداری ویژه گنبدکاووس رفتند و با جمعی از نخبگان، فعالین اقتصادی و خیرین دیدار و گفت و گو کردند و ضمن استماع مسائل آنان در جهت رفع مشکلات این حوزه با «روح اله صلبی» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان موضوعاتی را در جهت تسهیل سازی مطرح ساختند.

گفتنی است، دستور راه اندازی شعبه «پست بانک ایران» در شهر محروم و مرزی کرند در شمال شهرستان و ایجاد شعبه «بانک صنعت و معدن» در گنبدکاووس در جهت توسعه اقتصادی و تسهیل دسترسی صنعتگران و کارآفرینان شرق گلستان و تعامل با فعالان اقتصادی از جمله مهم ترین دست آوردهای سفر یک روزه وزیر اقتصاد و دارایی به استان گلستان بود که با همت و دعوت عبدالحکیم آق ارکاکلی نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.

خاطرنشان می‌شود، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی امروز قصد حضور در مراسم اربعین و بزرگداشت شهید جمهور و همراهانش در تالار فرهنگیان گنبدکاووس را داشتند که با تهدید به تحصن ستاد مسعود پزشکیان در گلستان که باشتباه مراسم را تبلیغاتی و انتخاباتی استنباط کرده بودند به هم خورد و این مراسم به بعد از انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری موکول شد.

اشتراک گذاری :
اشتراک گذاری :

در تلگرام

کانال ما را دنبال کنید

در اینستاگرام

صفحه ما را دنبال کنید

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

نظر شما چیست ؟

* پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
* پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد.
* انعکاس نظر مخاطبین، به منزله تایید آنها از سوی ترکمن نیوز نیست و صرفاً به منظور احترام به نظر کاربران صورت می گیرد.

*

*
*

بالا
ترکمن نیوز