asbdavani 24fاخبار سوارکاری-تورکمن‌نیوز:  هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره گنبد در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  در هفته دوم این رقابت‌ها عصر پنجشنبه ۴۱ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد داخلی در ۶ دور هزار متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۷۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های ۶ گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن سه و چهار ساله با امتیاز هندیکاپ به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که بنیامین جرجانی با اسب قوش قانت زودتر از خط پایان گذشت و عبدالرحیم آرمیده با اسب آرچین حبیب ایشان و آرمین آق آتابای با اسب آتایار به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و هشت امتیازی به مسافت هزار متر بود که آرمین آق آتابای با اسب مبارک عنوان اول را به دست آورد و کمال دالیجه عطا با اسب وی وی تو و عبدالرحیم آرمیده با اسب مشکل به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های دوخون سه ساله و صفر امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب رپتور موفق به کسب مقام اول شد و نادر صالح پور با اسب گان وست و بنیامین جرجانی با اسب آتنا گل به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و ۱۶ تا ۲۲ امتیازی به مسافت هزار متر شکل گرفت که بنیامین جرجانی با اسب بورن توران زودتر از خط پایان عبور کرد و پیمان قلرعطا با اسب نجیب خان و کمال دالیجه عطا با اسب سریک به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پنجم اسب‌های تروبرد داخلی سه و چهار ساله و صفر تا ۶ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر رقابت کردند که کمال دالیجه عطا با اسب گلی نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و عبدالرحیم آرمیده با اسب پیت بول و کمال صالح پور با اسب تاوانتیا نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

در دور ششم و پایانی اسب‌های دوخون سه و چهار ساله با امتیاز هندیکاپ به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که محمد خوجملی با اسب آذامر موفق به کسب مقام اول شد و ستار مهرانی با اسب عالم ناب و قربان محمد اودک با اسب ریحانه به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

بنیامین جرجانی بهترین چابکسوار هفته دوم کورس بهاره گنبد

در پایان هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره گنبد، بنیامین جرجانی با کسب دو مقام نخست و یک مقام سوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت، کمال دالیجه عطا یک مقام نخست، یک مقام دوم و یک مقام سوم کسب کرد، آرمین آق آتابای موفق به کسب یک مقام نخست و یک مقام سوم شد و نورمحمد بهادر و محمد خوجملی هر کدام یک مقام نخست به دست آورد.

لازم به ذکر است؛ هفته دوم رقابت‌های کورس اسبدوانی بهاره آق قلا هم عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

مسابقات کورس اسبدوانی در استان گلستان هر ساله در شهرستان‌های گنبدکاووس، آق قلا و بندرترکمن برگزار می‌شود و علاقمندان بسیار زیادی را به مجموعه‌های سوارکاری این سه شهرستان می‌کشاند./مهر

مطالب مرتبط:

برگزاری ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته هلال احمر در گلستان

بررسی از سرگیری حج عمره پس از برگزاری حج تمتع امسال

برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۴ نقطه رامیان

هفته هشتم کورس اسبدوانی بهاره گنبد کاووس برگزار شد+عکس

ضرورت تدوین طرح مدیریت جامع گنبد قابوس

تجلیل دو تن از شورای اسلامی شهر گنبد کاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram