TurkmensNews Telegram TN

Basktballتورکمن نیوز- ورزشی: تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته شانزدهم از سری رقابت های لیگ حرفه ای بسکتبال باشگاه های کشور جام محمد رسول الله (ص) برابر مهمان خود تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر پیروز شد. 

تورکمن نیوز به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور 1500 تماشاگر برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه 87 بر 61 صنایع پتروشیمی را شکست داد.

قضاوت این دیدار را حسن نیکخواه به عنوان سرداور به همراه رضا آذرافزا و محمد دوست به عنوان داور اول و دوم و نظارت حمید گرامیان و با حضور حمید خمجانی به عنوان نماینده فدراسیون برعهده داشت.

در این دیدار تیم شهرداری در کوارترهای اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 21 بر 8، 24 بر 17 و 27 بر 14 در برابر حریف خود پیروز شد اما در کوارتر سوم با نتیجه 15 بر 22 بازی را به حریف واگذار کرد.

در این بازی اسدالله کبیر سرمربی تیم گرگان یاران خود را با ترکیب اولیه بابک نظافت، بنی کوچوئی، کورتنی پیگرام، پویا تاجیک و ساموئل هاسکین به میدان فرستاد.

در آن سوی میدان علی عموری نژاد سرمربی تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر در ترکیب تیم خود مهدی زکی زاده، امیر ببرشکن، وحید بروجردی، ایوان تودروویچ و آنتونیو رافا را قرار داد.

در این بازی پیگرام از تیم شهرداری گرگان با کسب 31 امتیاز و رافا با 24 امتیاز از تیم ماهشهر بهترین بازیکنان میدان و تیم خود بودند.

تیم شهرداری گرگان با این پیروزی از مجموع 14 بازی خود با 8 پیروزی و 6 شکست و مجموع 22 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر ایران قرار دارد و در هفته هفدهم روز پنجشنبه هفته جاری در آبادان به مصاف تیم نفت خواهد رفت.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز با 14 بازی، دارای 5 برد و 9 باخت و مجموع 19 امتیاز می باشد که در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت و در هفته هفدهم روز پنجشنبه در ماهشهر میزبان تیم دانشگاه آزاد خواهد بود.

دیدار رفت این دو تیم در 18 اسفند ماه سال گذشته با نتیجه 76 بر 73 به سود تیم گرگان به پایان رسیده بود.

تیم صنایع پتروشیمی ماهشهر به علت برخی مشکلات از جمله کمبود مالی تنها با 5 بازیکن به گرگان آمده بود و هیچ بازیکن ذخیره ای بر روی نیکمت این تیم وجود نداشت.

تماشاچیان گرگانی بعد از سه دیدار که از تماشای بازی تیم محبوب خود محروم بودند در این بازی توانستند بعد از پشت سر گذاشتن محرومیت ها دوباره به سالن بیایند.

با توجه به این که رقابت های لیگ حرفه ای روز دوشنبه هفته آینده به پایان خواهد رسید و چهار تیم مرحله پلی آف مشخص خواهند شد، تیم شهرداری در آن هفته استراحت خواهد داشت و بعد از پایان رقابت ها به علت تعلیق تیم قزوین و مشکلات این تیم یک بازی عقب افتاده خواهد داشت که آن دیدار روز 16 اردیبهشت ماه در گرگان برگزار خواهد شد.

جدول رده بندی لیگ حرفه ای بسکتبال در پایان هفته شانزدهم به این ترتیب است:

 

1 دانشگاه آزاد 14 بازی 26 امتیاز

2 پتروشیمی بندر امام 14 بازی 26 امتیاز

3 مهرام تهران 14 بازی 25 امتیاز

4 شهرداری گرگان 14 بازی 22 امتیاز

5 نفت آبادان 14 بازی 21 امتیاز

6 پتروشیمی ماهشهر 14 بازی 19 امتیاز

7 پمینای اصفهان 15 بازی 18 امتیاز

8 ثامن مشهد 15 بازی 18 امتیاز

9 فولاد هفت الماس قزوین 12 بازی 13 امتیاز

مطالب مرتبط:

اقدام فرهنگی کارکنان هنگ مرزی اترک در حفظ و حراست از طبیعت و

واژگونی مرگبار خودرو سواری در گنبد‌کاووس

قطار اتوبوسی گرگان - اینچه‌برون هنوز به ریل برنگشته

تور بزرگ سافاری ماشین‌های دو دیفرانسیل در گلستان

پیاده‌روی 3 هزار کیلومتری ورزشکار گلستانی در ایستگاه پایانی

تذکر نماینده گنبد کاووس و بخش محروم داشلی برون در صحن مجلس ش

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram