b_300_300_16777215_00_images_News_social_Gonbad-Social_AmozeshParvaresh_NewsDay_Amozesh_Parvaresh_11.JPG

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس با اشاره به سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری ایرنا رسالت خبرنگار را سخت و سنگین خواند که تلاش شبانه روزی را می طلبد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قابوس نامه ؛ علی رضا حسین زاده گفت: رسالت و سختی کار خبرنگاران مواجهه با جنگ و یا مواجهه با نیروهای بانفوذی که به نوعی در بحث قدرت و زر و زور هستند را به همراه دارد.
وی در ادامه سخنانش ضمن قدردانی از خبرنگاران برخی از برنامه های تیم جدید آموزش و پرورش گنبد را تشریح کرد.
حسین زاده پایه گذاری گرو‌ه‌های پشتیبانی در جهت پیشبرد بهتر اهداف آموزش و پرورش ، استفاده از روسا و معاونین اسبق و بهره گیری از مدیران موفق شاغل و بازنشسته و نیروهای خلاق ، پیگیری تشکیل تعاونی های فرهنگیان،راه اندازی هنرستان شاهد ،، پیگیری انسداد بی سوادی، پیگیری دو دوره شدن ابتدایی شاهد.، سازماندهی نیروهای خدماتی مدارس با توجه به امتیازات ، آغاز کار مشاوره کنکوریهای سال آینده را از جمله برنامه های مدیریت عنوان کرد.
وی همچنین با اشاره به اهمیت توجه به رشته های بازار محور گفت: سیاست آموزش هدایت دانش آموزان دوره دوم متوسطه به سمت رشته های کار و دانش و فنی و حرفه ای است که در این راستا ۵۰ درصد از دانش آموزان باید در رشته های فنی حرفه ای و کارو دانش و ۵۰ درصد در رشته های دیگر هدایت می شوند و خانواده ها باید به آن توجه نمایند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این نشست گفت: : در شهرستان گنبدکاووس ۹ هزار و ۲۹۴ دانش آموز در ۴۹ دبیرستان مستقل و ۹ دبیرستان ضمیمه شامل ۳۳۴ کلاس درس تحصیل می کنند.
جلیل داوودی اظهار کرد : ۹ دبیرستان غیرانتفاعی نیز با ۵۲۱ دانش آموز در شهرستان گنبد در این مقطع تحصیل می کنند.
وی از همکاری با بخشداری و مرکز فنی و حرفه ای جهت برگزاری کلاس در ۱۷ روستای گنبد خبرداد و افزود: این کلاسها با عنوان برون سپاری ، آموزش های فنی و حرفه ای در دو سال تحصیلی آموزش داده می شود.
داوودی در پایان یادآور شد : در سال جدید تحصیلی ۱۱۰ هنرآموز در رشته های فنی و حرفه ای در ۲۷ مدرسه و ۱۴۴ کلاس درس به ۳ هزار و ۲۳۵ دانش آموز آموزش می دهند.
در ادامه معاون ابتدایی آموزش و پرورش گنبد نیز از بهر برداری مرکز اختلالات دانش آموزی در داشلی برون این شهرستان خبرداد. که به عنوان سومین مرکز اختلالات دانش آموزی در شهرستان خواهد بود.
احمدرضا خانی محمودی گفت: دانش آموزان پایه ششم گنبد، در سال تحصیلی جدید به ۶ هزار نفر می رسد.
وی همچنین افزود: شهریور ماه نیز ۶۰ درصد از کتابها توسط دبیران باز آموزی می شود.
معاون پرورشی آموزش و پرورش گنبد نیز در این نشست به توجه بیشتر به بخش ورزش در مدارس اشاره کرد و افزود: پیگیر رشته ورزش در هنرستان سیاوش ناصری گنبد هستیم که امیدواریم وزارت خانه با این موضوع موافقت کند.
صالح رفعتی از راه اندازی مدرسه ورزش در دبستان ابتدایی سینا خبر داد و گفت: در متوسطه اول نیز مدرسه شهید ریاضی به این موضوع اختصاص داده می شود.
وی در تکمیل این موضع افزود: در سطح استان ،گرگان با رشته بسکتبال در مدرسه ورزش فعالیت دارد و در گنبد نیز در رشته والبال اجرا خواهد شد.
حسین فدایی، کارشناس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گنبد نیز با اشاره به تشکیل کارگروههای مختلف آموزشی و پرورشی ، عمرانی، مالی و غیره در این انجمن گفت: خانواده های دانش آموزان گنبدی سال گذشته، ۱۳۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۵۰ میلیون تومان غیرنقدی کرده اند.
گفتنی است در پایان این نشست به مناسبت روز خبرنگار با اهدا لوح یادبود و هدایا از خبرنگاران شهرستان تقدیر شد.

تصاویر از: یاشار نیازی

NewsDay Amozesh Parvaresh 12.JPG

NewsDay Amozesh Parvaresh 13.JPG

NewsDay Amozesh Parvaresh 14.JPG

NewsDay Amozesh Parvaresh 20.JPG

NewsDay Amozesh Parvaresh 26.JPG

NewsDay Amozesh Parvaresh 30.JPG

NewsDay Amozesh Parvaresh 32.JPG

NewsDay Amozesh Parvaresh 8.JPG

golestanema9.jpg

مطالب مرتبط:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید حججی و شهدای مدافع حرم در گنبدکا

تاكيد ائمه جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس بر توسعه همه جانبه

استفاده مشروط از خمیر مرغ و ریسک آلودگی‌های میکروبی/ نسخه چا

توسعه اقتصادی و اشتغال گنبدکاووس با تصویب منطقه آزاد اینچه‌ب

66 نوعروس و 10 داماد کمیته امداد گنبدکاووس جهیزیه نقدی دریاف

برخورد با ساخت و سازهای غيرمجاز روستای گردشگری زيارت شدت گرف

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram