66 no aros 01تورکمن نیوز- اخبار گنبد: مراسم اهدای جهیزیه نقدی به 66 نوعروس و 10 داماد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، مراسم اهدای جهیزیه به این تعداد نوعروس و داماد زیر پوشش کمیته امداد گنبدکاووس همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) شامگاه سه شنبه در محل 'بیت الاحزان' این شهرستان و همراه با ضیافت افطار برگزار شد.
در این مراسم معنوی که مدیر، معاونین و تعدادی از مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس و برخی مسئولان این شهرستان نیز حضور داشتند، به هر یک از نوعروسان زیر پوشش این نهاد مبلغ 20 میلیون ریال و به هر یک از دامادها نیز مبلغ 10 میلیون ریال هدیه نقدی اهدا شد.
مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گنبدکاووس درحاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: نوعروسان و دامادهای زیر پوشش این نهاد بیشتر از ایتام بودند که در اولویت اهدای جهیزیه قرار دارند.
حسین شکوری با اصلاح آمار چند روز پیش خود که در گفت و گو با ایرنا، تعداد جهیزیه به نوعروسان را 120 مورد اعلام کرده بود، افزود: اهدای جهیزیه در این مرحله در مجموع شامل 66 نوعروس و 10 داماد شده است.
وی اضافه کرد: کمیته امداد گنبدکاووس در ابتدای سال جاری نیز به 10 نوعروس زیر پوشش خود جهیزیه نقدی 20 میلیون ریالی اهدا کرده بود.
در این مراسم حجت الاسلام بای از کارشناسان مذهبی منطقه گنبدکاووس نیز درسخنانی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسن (ع)، به اهمیت ازدواج و تاثیر آن در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: سیره نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بهترین الگو برای جوانان در ازدواج است.
کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان افزون بر هشت هزار خانوار با جمعیت تقریبی 17 هزار نفر را تحت پوشش دارد./ ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

توزیع 30 جلد کتاب با عنوان زندگی امامام و پیامبران در بین دا

کسب رتبه اول گنبدکاووس در طرح «همای رحمت»

برگزاری انتخابات مجلس ۱۰ اردیبهشت ماه

تفاهم ايران و تركمنستان برای جلوگيری از آتش سوزی درمنطقه مرز

ثبت‌نام بیش از ۳‌هزار نفر در پایان روز چهارم برای انتخابات ش

کاهش بلیط هواپیما در مسیر کلاله به تهران و بالعکس به 870هزار

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram