Valibal 23 Dayاخبار والیبال-تورکمن‌نیوز: دبیر هیات والیبال گلستان گفت: برای حضور در هفتمین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران 3 ورزشکار استان به همراه 16 والیبالیست دیگر نقاط کشور دعوت شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن،  قربان توسن اظهار کرد: این اردو از 25 دی ماه در تهران برگزار می شود و نام صابر کاظمی ، احسان دانش دوست و بهزاد فتوحی فر از گلستان در میان فهرست 19 نفره دعوت شده به این اردو به چشم می خورد.
وی بیان کرد: این ملی پوشان برای حضور شایسته در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 آسیا در میانمار آماده می کنند و به مدت یک هفته زیر نظر مربیان تمرین خواهند کرد.
توسن به برنامه هیات والیبال گلستان برای شناسایی استعدادها و ظرفیت های والیبال رده های سنی پایه اشاره کرد و گفت: راه اندازی لیگ استانی نوجوانان و جوانان یکی از این تدبیرها برای رسیدن به پیشرفت بیشتر در ورزش والیبال است.
وی ادامه داد: این رقابت ها مراحل پایانی خود را می گذراند و در فصل جاری چهره های جدید شناسایی و می توانند نسل آینده والیبال گلستان را برای رسیدن به موفقیت های بیشتر در این رشته تشکیل دهند.

*ضرورت ساماندهی هواداران
دبیر هیات والیبال گلستان به مشکلات ایجاد شده برای تیم هاوش گنبد که پس از پرتاب سکه یک هوادار منجر به تعطیلی بازی و محکومیت این تیم شد اشاره کرد و گفت: یکی از عوامل بروز این گونه اتفاقات، کم توجهی تیم ها به ساماندهی هواداران است.
وی بیان کرد: در این اتفاق یک نفر از جمع هزاداران هوادار حاضر در سالن به دلیل عصبانیت اقدامی این چنین ضد ورزشی انجام داد، اما تبعات و دامنه آن ، این تیم لیگ برتری و حتی ورزش گلستان را در گرفت و مشکلات فراوانی را ایجاد کرد.
توسن اظهار کرد: تشکیل کانون هواداران و ساماندهی تماشاگران از راهکارهایی بوده که می توان از بروز حوادث مشابه جلوگیری و از وقوع حادثه ای که هزینه زیادی به باشگاه تحمیل کند ،جلوگیری کرد.
پرتاب سکه یک تماشاگر در دیدار تیم های هاوش و شهرداری تبریز در گنبدکاووس از هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران ، منجر به تعطیلی بازی و صدور حکم کمیته انضباطی مبنی بر باخت فنی والیبال هاوش مقابل مهمان تبریزی شد./ایرنا

 

مطالب مرتبط:

دکتر صادقلو: ارزش خاصی برای حضور سرمایه‌گذار واقعی در گلستان

دعوت دو فوتبالیست گلستانی به اردوی تیم ملی کشورمان

اعلام فینالیست‌های لیگ جهانی والیبال

حضور تیم کارشناسی یونیسف در گلستان/ بررسی وضعیت کودکان بازما

حضور بیش از ۱۰ هزار نمازگزار در مصلی اهل سنت در ایام نماز جم

جان باختن ۳ نفر در برخورد شدید نیسان و پراید در ساری

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram