bimarestant 2aاخبار آق قلا-ایتنانیوز-  فرماندار شهرستان آق‌قلا امروز صبح در بازدید از پیست سوارکاری شهرستان آق‌قلا  گفت: به دنبال تکمیل بیمارستان اسب ملی در آق‌قلا هستیم برای اجرای آن امسال ۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده تا از این ظرفیت برای جذب و کمک به سوارکاری استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار سوارکاری،  امانگلدی ضمیر تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت مجموعه‌های سوارکاری برای مسابقات همجوار اسب از این فضاها استفاده شود برنامه دیگر ماست.

وی تصریح کرد: برنامه‌های زیادی برای گسترش و سرمایه‌گذاری در مجموعه سوارکاری انجام شده از جمله جایگاه تماشاگران و فنس‌ها نوسازی شدند و پرداخت جوایزهم مناسب شده است و قبلا جوایز ۲ تا ۳ هفته بعد از مسابقات و با تاخیر پرداخت می‌شود اما اکنون در همان هفته جوایز اهدا می‌شود.

ضمیر افزود: واگذاری هیئت‌های سوارکاری به هیئت‌های شهرستانی از دیگر برنامه‌های است و درکنار آن برنامه داریم به استانداردسازی نزدیک شویم و از عواید و درآمدهایی که بدست می‌آید برای توسعه مجموعه هزینه شود.

مطالب مرتبط:

اعلام ممنوعیت تردد در جاده‌های گلستان

عیادت قرجه طیار از مصدومان بستری در بیمارستان گنبد کاووس+عکس

شناسایی ۹۱ هزار محروم از نعمت سواد در استان گلستان

قتل مشکوک زن 30ساله در رختخواب

روحانی در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد

دستگیری ماهیگیران غیرمجاز در پهنه آبی خزر

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram