TurkmensNews Telegram TN

16 3 9 21589masi6117تورکمن نیوز - اخبار فوتبال ایران: این تیمی که می‌بینیم، بدون شک خشن‌ترین پرسپولیس ممکن است؛ تیمی که به خاطر فرصت‌سوزی در گلزنی، همیشه عصبانی‌مزاج است و بازیکنانش طوری تکل می‌زنند انگار یاران حریف، دشمنان واقعی‌شان هستند.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، به همين علت كارت‌هاي رنگي مي‌گيرند. بدتر اينكه برخي بازيكنان بي‌تجربه، روي اعتراض به داور يا ضربه زدن به حريف در شرايطي كه داور در سوت خود دميده، اخطار مي‌گيرند بدون اينكه به ياد بياورند اين كارت‌هاي رنگي مي‌تواند تيم را از شرايط خوب خود دور كند.

برانكو در 22 هفته گذشته هميشه به حمايت از بازيكنان تيمش پرداخته اما او از كارت‌هاي پرتعدادي كه شاگردانش دريافت مي‌كنند، عصباني است و بار‌ها در جلسات تمريني، اين مسئله را به بازيكنان گوشزد كرده است.

چند بار در همين روزنامه نيز توضيح داديم پرسپوليس اگر با همين فرمان حركت كند و بازيكنانش بخواهند در هر بازي كارت گرفته و محروم شوند، تيم را با مشكلات عديده‌اي مواجه مي‌سازند.

همين حالا پرسپوليس براي بازي مهم خود مقابل صباي قم، محسن بنگر و رامين رضاييان را در اختيار ندارد و براي بازي‌هاي قبلي نيز بازيكنان ديگر را نداشت. به غير از ديدار مقابل استقلال خوزستان، در باقي بازي‌ها، بازيكنان پرسپوليس به صورت ميانگين 5/2 كارت زرد در هر بازي دريافت كرده‌اند كه يك آمار بسيار عجيب به نظر مي‌رسد.

سرمربي كروات پرسپوليس در اين مورد، توضيحاتي ارائه كرد و گفت: «ديگر خودم هم نمي‌دانم كمبود تيم كجاست كه بازيكنان مدام كارت مي‌گيرند. اين مسئله مربوط به بازيكن مي‌شود و اوست كه بايد با خودش كنار بيايد.»

پرسپوليس با دريافت 43 كارت زرد و 5 كارت قرمز، خشن‌ترين تيم ليگ برتر پانزدهم محسوب مي‌شود اما جالب اينكه برانكو اين مسئله را طور ديگري تفسير مي‌كند. او مدتي پيش اعلام كرد به خاطر اينكه تيمش موقعيت‌هاي گلزني زيادي را از دست مي‌دهد و در مقابل به راحتي گل مي‌خورد، بازيكنانش عصباني مي‌شوند. حتي برانكو گفته بود بيشتر كارت‌هايي كه مي‌گيريم، در نيمه دوم مخصوصاً دقايق پاياني بازي ثبت شده است.

به نظر مي‌رسد در اين مورد بايد به مرد كروات سرخپوشان حق داد.

منبع: ورزش سه

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

آقای یزدی! این موسیقی همان مطربی نیست، هنر است

جریان اصلاح طلبی توانایی ایجاد تغییر جدی در آرای انتخاباتی ر

تخلیه دفاتر بی‌بی سی با هشدار امنیتی

ماجرای پیامکی که دانشجویان را شوکه کرد / وام دانشجویی حق یک

هشدار پلیس درباره راه اندازی سامانه‌های جعلی نامزدهای ریاست

هفته‌نامه صحرا / شماره 482

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram