University 1 5 Fاخبار حوزه و دانشگاه‌-تورکمن‌نیوز: بسیاری آرزو و البته استعداد فعالیت در شرکت‌های بزرگ فناوری دنیا را دارند، برخی از دانشگاه‌های مطرح جهان شما را به این آرزو نزدیک می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رتبه‌بندی دانشگاه‌ها به لحاظ کیفی و ارائه خدمات آموزشی برای بسیاری از دانشجویانی که به دنبال یادگیری آخرین مطالب روز دنیا در رشته های مختلف هستند و خدمات و امکانات آموزشی نیز برای آنها از بعد دیگری حائز اهمیت است آنها را به سمت تحقیق در خصوص دانشگاه های مختلف جهان در رشته مورد علاقه شان می کشاند.

فراگیری علوم رایانه در دوران دهکده جهانی و عصر ارتباطات به دلیل گستردگی نفوذ این رشته در نوع ارتباطات مردم برای بسیاری جذاب است و آنها را ترغیب می‌کند تا با تلاش برای ورود به دانشگاه‌های مطرح جهان در این رشته در طراز اول علوم رایانه ای قرار گیرند و در ادامه به شرکت های بزرگ فناوری راه پیدا کنند. موسسه تکنولوژی ماساچوست به عنوان برترین دانشگاه علوم رایانه ای جهان در رتبه بندی QS توانسته است از 100 امتیاز، 93.8 امتیاز به خود اختصاص دهد، همچنین دانشگاه استنفورد در این رتبه بندی امتیاز 93.2 را کسب کرده و امتیاز 92.5 نیز به دانشگاه آکسفورد تعلق دارد.

در ادامه این خبر دانشگاه‌های علوم رایانه‌ای مطرح جهان برای شما نمایش داده خواهد شد که رتبه‌های آنها از 80 تا 94 است.

مطالب مرتبط:

مدیرعامل بهسازی ایران: هویت تاریخی گرگان باید به جهانیان معر

گوشی ۳۳۱۰ منقش به تمثال پوتین به قیمت باورنکردنی ۶.۵ میلیون

برگزاری اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان در گنبد کاووس

آخرین تصویر مرحومه شهناز علاقی در سفر حج امسال در کنار مرجان

آزار دختر ۱۳ ساله در هواپیمای مسافربری+عکس

گزارش تصویری جشن هواداران حسن روحانی در شهر گنبد کاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram