Sardar Javidan 12 Bاخبار حوادث-تورکمن‌نیوز: فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگيری چهارنفر از اعضاء يك باند سرقت مسلحانه كه طی دو مرحله اقدام به سرقت 9 كيلوگرم طلا كرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سردار علی اكبر جاویدان در خصوص جزئیات دستگیری اعضاء این باند گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت مسلحانه از دو ویزیتور طلا در گرگان طی چند ماهه گذشته مراتب شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: سارقان با شناسایی افرادی كه در خرید و فروش طلا به عنوان ویزیتور در سطح شهر فعالیت داشتند، آنان را تحت نظر گرفته و در فرصتی مناسب با تهدید سلاح گرم اقدام به سرقت می‌كردند.

سردار جاویدان ادامه داد: سارقان در مرحله اول بهمن ماه سال گذشته اقدام به سرقت چهار كیلو گرم طلا در خیابان ولی عصر و در مرحله بعد در یكی از میادین گرگان با شناسایی سوژه مورد نظر پنج كیلوگرم طلا را به سرقت بردند.

این مقام ارشد انتظامی استان به تلاش­ها و اقدامات موثر پلیس آگاهی در شناسایی و دستگیری سارقان اشاره كرد و گفت: پس از مدت­ها كار اطلاعاتی و پلیسی و راهنمایی مال باختگان هویت یكی از سارقان توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و مراتب دستگیری وی با هماهنگی مراجع قضائی در دستور كار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با اخذ نیابت قضائی ماموران به شهرستان كردكوی اعزام و طی یك عملیات غافلگیر كننده پلیسی سركرده اعضاء این باند را دستگیر كردند.

سردار جاویدان با اشاره به كشف پنج قبضه سلاح شكاری به همراه 80 عدد فشنگ و همچنین 25 قبضه سلاح سرد از منزل متهم تصریح كرد: در بازرسی از منزل متهم وسایلی چون اسپری اشك‌آور، تبر و دیگر وسایل و ابزار شرارت كشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: سه نفر دیگر از اعضاء این باند با تلاش شبانه روزی ماموران در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی بیان داشت: متهمان در تحقیقات تخصصی به عمل آمده به جرم خود اقرار و به سرقت 9 كیلو گرم طلا اعتراف كردند.

فرمانده انتظامی گلستان در پایان خاطر نشان كرد: در پی اعتراف سارقان، بیش از دو كیلوگرم طلای ذوب شده از زیرزمین منزل سركرده این باند كشف و دو دستگاه سواری پژو و پراید حاصل از فروش طلای سرقتی از منزل متهمان توقیف شد.

گفتنی است: تحقیقات تكمیلی ماموران در خصوص جزییات دیگر این پرونده در دست بررسی است./میزان آنلاین

 

مطالب مرتبط:

مجموعه‌های سوارکاری گلستان نیاز به بازسازی دارد/نامه مربیان

استقبال میراث فرهنگی استان از دوچرخه سوار نیشابوری به عنوان

فرماندار کلاله گفت: ۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان کلاله درخواست

کشف ۱۶۲ کیلوگرم موادمخدر در استان گلستان

اولویت درختکاری در شمال استان گلستان

دعوت ورزشکار گلستانی به اردوی تیم ملی اسکیت سرعت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram