ehda 28fاخبار گنبد کاووس - ترکمن‌نیوز:  یک نیکوکار گنبدی در اقدامی شایسته بین تمامی دانش آموزان روستای «قزلجه ماتی» گنبدکاووس لوازم‌التحربر توزیع کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  یک نیکوکار و خیر اهل گنبدکاووس که خواسته است نامش بیان نشود در اقدامی زیبا، خداپسندانه و شایسته پس از خرید لوازم التحریر از جمله خودکار، مداد، پاک‌کن، تراش، کیف و دفتر با مراجعه به دبستان آزادگان تنها مدرسه روستای قزلجه ماتی شهرستان گنبدکاووس این لوازم‌التحریرها را بین تمامی دانش آموزان این مدرسه توزیع کرد.

این اقدام که یکی از انواع کارهای خیر و پسندیده در حوزه ترویج علم و دانش و تسهیل فراگیری آموزش برای روستائیان که از تمکن مالی خوب برخوردار نیستند است، می‌تواند در صورت گسترش و رواج زمینه تحصیل اولیه و ادامه تحصیل برای بسیاری از روستائیان را فراهم کند زیرا بسیاری از خانواده‌های روستایی هستند که به دلیل عدم تمکن مالی از ادامه تحصییل فرزندشان منصرف می‌شوند و به علت عزت نفس و کرامت انسانی بالا حتی برای درخواست کمک از سایرین و نهادهای حمایتی هم اقدام نمی‌کنند.

به نظر می‌رسد می‌توان پس از یک بررسی کارشناسانه و رصد اوضاع تحصیلی در روستاها و احصای نیازمندی‌های تحصیلی دانش آموزان محروم، بخشی از کمک‌های نیکوکاران در قالب خیرین مدرسه‌ساز را به همین امر اختصاص داد./فارس

مطالب مرتبط:

زمین‌لرزه‌ای 3.3ریشتری منطقه مرزی اینچه‌برون گنبدکاووس را لز

استقبال از دانش آموزان قهرمان و داور بین‌المللی کاراته در گن

همایش تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری آموزش و پرورش

امضای تفاهم‌نامه همکاری استاندارد با دانشگاه آزاد گنبدکاووس

توقیف موتورسیکلت‌های بدون مجوز در گنبدکاووس

پرداخت 130 میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی تجهیزات مکانیزاس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram