Jorm 27 Bاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز: شهردار شهرستان گنبدکاووس گفت: گنبدکاووس از اعتبارات مناطق جرم‎خیز گلستان سهمی نداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، منصور طعنه‌گنبدی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبد‌کاووس اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر در مناطقی جرم خیز مانند محله « چای بوئین»، سیدآباد، اسلام آباد و افغان آباد اقدامات مهمی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در روستای «بدلیجه» توانستیم مجموعه کامل ورزشی، والیبال ساحلی، احداث پارک و ایستگاه شماره 4 آتش نشانی با اعتبار 2 میلیارد تومان راه‎اندازی کنیم.

شهردار شهرستان گنبدکاووس افزود: در هریک از این محلات یک پارک احداث کردیم و خدمات خوبی انجام شده که جمعا تاکنون 10 میلیارد تومان در این محلات هزینه شده است.

وی افزود: اعتباراتی برای استان‎ها در خصوص مناطق جرم‎خیز در کشور در نظر گرفته شده و برای استان ما 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده و  تاکنون 25 درصد آن تخصیص یافته ولی متاسفانه به گنبدکاووس اعتباری تخصیص نیافته است.

طعنه‌گنبدی خاطرنشان کرد: طرح روستای « بدلیجه» برترین طرح کشور در محلات هدف انتخاب شده و ما برای تکمیل این طرح نیاز به 12 میلیارد تومان دیگر داریم./تسنیم

مطالب مرتبط:

تکلیف سرمربی تیم نماینده والیبال بانوان گلستان هنوز مشخص نشد

راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در گنبدکاووس

برگزاری هفته هفتم لیگ برتر استان گلستان

نرخ ۱۰/۱ درصدی بیکاری در گلستان/کشاورزی گلستان نباید نادیده

برپایی 270 پایگاه جشن نیکوکاری در گنبدکاووس

استاندار: 10 برنامه توسعه و رونق گردشگری استان گلستان در دست

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram