Ramazanian 27 B 2اخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز: مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور؛ لازمه رشد، تعالی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی را حفظ روحیه انقلابی و استکبار ستیزی دانست و بر آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سرهنگ پاسدار شعبانعلی رمضانیان روز چهارشنبه در جمع فرهنگیان گنبدکاووس، اظهار داشت: انقلابی‌گری و استکبار ستیزی از مفاهیم امروزی و ضروری جامعه اسلامی است که نباید مورد غفلت قرار گیرد.
وی افزود: برای حاکمیت اسلام و قرآن درجامعه، مردم باید همچون ایام پیروزی انقلاب با حساسیت در صحنه‌ها حضور داشته و تلاش نمایند.
رمضانیان اضافه کرد: هنوز تا رسیدن و تحقق کامل اهداف انقلاب اسلامی فاصله داریم و تنها با روحیه انقلابی‌گری و استکبار ستیزی می‌توانیم به اهداف انقلاب برسیم.
وی همچنین تصریح کرد: امروز با وجود اینکه از عدالت، کمال و سعادت درجامعه حرف می‌زنیم، اما با این واژه‌ها فاصله داریم که باید با تربیت نیرو‌های متعهد این فاصله‌ها را کم کنیم.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان همچنین با بیان شاخصه‌های انقلابی‌گری گفت: تقوا، بصیرت، صراحت داشتن در وقت لازم، نهراسیدن از سرزنش‌ها و شناخت صحیح دشمن و اهداف آن از مهمترین شاخصه‌ها است که هر فرد ایرانی و وفادار به انقلاب اسلامی باید خود را با این معیارها سنجش کند.
رمضانیان استکبار ستیزی را جوهره و ذات انقلاب اسلامی دانست و افزود: استکبار ستیزی مورد تاکید آموزه‌های دینی و الهی می‌باشد و مفهوم کلی آن پرهیز از ظلم کردن و زیر باز ظلم نرفتن است.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی در تمام این سالها برای رسیدن به اهداف خود در زمینه غارت منابع و امکانات کشورها، در مقابل انقلاب ملت ایران ایستاده و سنگ‌اندازی کرده است.
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان همچنین گفت که وجود فساد درجامعه اسلامی از طرف هر فرد ، مقام و یا نهادی که انجام شود، مایه ننگ است و برای مقابله با آن باید روزنه‌های رواج فساد بسته و ضمن تشدید نظارت‌ها، برخوردها نیز قاطعانه باشد.
وی همچنین افزود: وجود فساد نباید سبب نا امیدی جامعه شود و باید مانع ایجاد فساد درجامعه شویم.
معاون اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز در سخنانی رسالت نظام تعلیم و تربیت را پرورش انسان‌های مسئولیت‌پذیر بیان کردند.
فرج الله رزاقی گفت: برای تربیت انسان مسئولیت‌پذیر، جامعه فرهنگی باید از سنین کودکی و نوجوانی آموزش صحیح مهارت‌های زندگی و همدلی و همگرایی را به آنان آغاز کند.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس همچنین افزود که هم اکنون 1467 نفر از فرهنگیان شهرستان عضو بسیج هستند، ضمن اینکه این شهرستان 17 شهید فرهنگی و 44 شهید دانش‌آموز دارد.
آموزش و پرورش شهرستان 360 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان، 66 هزار دانش آموز و 3200 فرهنگی دارد./ایرنا

مطالب مرتبط:

دستور معاون اول رئیس جمهور برای بسیج امکانات به سیل‌زدگان اس

حماسه 9 دی حمایت از ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی است

محسن هاشمی: آرزوی پدرم توسعه ایران و وحدت در جوامع اسلامی بو

وحدت امت و جامعه اسلامی را در برابر دشمنان قدرتمند می‌کند

استقبال شهردار و شورای اسلامی گنبدکاووس از دبیر و اعضای تشکل

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گنبد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram